Fjonga! Kysyttävää...

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
jäi muuten kiinnostamaan kamalasti, millaisena sä olet sitten mua pitänyt :D ?
No mulle on jääny susta rajusti mieleen joku profiilissa ollu kuva joskus, mistä sai sen käsityksen, että tuota...sanotaan nyt vaikka näin että mä ajattelin, että et oo ikinä tullu ajatelleeksi elämantapaasi ja arvojasi sen enempä, kunhan vaan rynnit pää edellä ja kohellat. Ja osaat keskustella vaan "mähän panen jos panettaa" tasolla perustelematta kantaasi sen paremmin :D Mutta kuten totesin, ilmeisesti osaat provoila palstaimagollasi aika hyvin aina tarpeen tullen :LOL:
ja kommentoin nyt viellä tuota seksista puhumistakin, toki siitä puhua voi, puhutaanhan mekin tässä -ja taisin siinä toisessakin ketjussa aiheeseen sotkeentua :whistle: Mutta se kumppanien määrä, mitä väliä mitä ketään siitä ajattele, koska vaikka mun mielestä 10 on monta, niin kun mä juttelen jonkun kanssa, vaika seksistä, mä harvoin tiedän montako kumppania sillä on ollu! Se on yksityisasia, mistä muut tietää van sen, mitä on ise valmis kertomaan -paitsi käpykylässä, missä kaikki huomaa kuka lähti kapakasta kenen kanssa minuutin välein ja taksikuskilta baarissa kuulee huomena loput, kuten kotiintuloajat ja reitin :whistle:

vieras
Provoilua tai ei, niin täytyy sanoa että fjongassa halveksuntaa mun suunnalta aiheuttaa se, että hänellä on tarve korostaa elämäntapaansa-> viina ja miehet. Tai mulla ei tule mitään muuta edes mieleen mistä fjonga olisi joskus puhunut. Muuten mulle on aivan sama vaikka joku panis joka ilta eri miehen kanssa ja dokais aina kun lapset on isällä tai muualla, mutta tarvitseeko sitä koko ajan mainostaa? Ps. itsekin juon ja baareilen yleensä joka lauantain, myös miesten suhteen menee toisinaan villisti, mutta en oikeastaan koskaan palstalla puhu siitä.. mutta meitä on moneksi ja jokaisella on vapaa sana.

vai että viina =) mä en sentään tee joka ilta aloitusta "hyvästi tämäkin selvä päivä" niinkuin eräs... ja ihan vain tiedoksi: mä olen raitistunut maaliskuusta lähtien aika hiton paljon joten eipä mua oo pahemmin nähty viinan tärkeyttä ylistämässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksi on elämä tyhjää jos on paljon seksisuhteita? Eikö se ole vain yksi tapa tehdä asioita? Aika tyhjää pitää olla silloin jos vaivaa päätään liikaa muitten asioilla.
Joten ei vaivata enää. Sun mielestä 10 kumppania on vähän, mun mielestä tosi paljon. Kumpikan ei vastakkain osuessa toisen seksikumppanien määrää mistään näe joten... Tai pitäskö keksiä prinntipata, missä lukee montaako on tullu kuksittua :D!
En mä ainakaan osaa perustella sitä, muo vaan ahdistaa jatus siitä, että olis ollu paljon kumppaneita vaikka mä varmaan joskus 15 vuotta siten olisin olu siitä ylpeä. Tuskin säkään osat perustella, miksi seksikumppanien määrälä ei ole väliä, se van on sun olo, joka sulle on tullu sun elämänkokemuksella.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Miksi on elämä tyhjää jos on paljon seksisuhteita? Eikö se ole vain yksi tapa tehdä asioita? Aika tyhjää pitää olla silloin jos vaivaa päätään liikaa muitten asioilla.
Joten ei vaivata enää. Sun mielestä 10 kumppania on vähän, mun mielestä tosi paljon. Kumpikan ei vastakkain osuessa toisen seksikumppanien määrää mistään näe joten... Tai pitäskö keksiä prinntipata, missä lukee montaako on tullu kuksittua :D!
En mä ainakaan osaa perustella sitä, muo vaan ahdistaa jatus siitä, että olis ollu paljon kumppaneita vaikka mä varmaan joskus 15 vuotta siten olisin olu siitä ylpeä. Tuskin säkään osat perustella, miksi seksikumppanien määrälä ei ole väliä, se van on sun olo, joka sulle on tullu sun elämänkokemuksella.
No kumppanien määrä on noussut ihan silläkin, että olen ollut sinkku ja on tehnyt seksiä mieli :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kiukkutäti:
eiks snää sun vakkari paneroinnit sit koskaan seurustele kenenkään kanssa?Ajattelin vaan jos aina samojen immeisten kanssa harrasteloopi :D Et kai neki ny joskus "vakinaistuvat" :)
joo osa on alkanu seurustelemaan, osa on seurustellut jo. silti vain niitä tuntuu jokin vetävän muhun päin ja moni tykkää purkaa parisuhdeongelmiaan mulle :xmas:
mutta kuitenkin minähän olen tunnetusti pelimiesten morsian joten samanlaisten sitoutumiskammoisten kans mä hengailen :D

Yhteistyössä