Juu kyllä mullakin on kokemusta eri miesten taidoista Jotkut osaa sen homman ja jotkut ei.
No mulle on jääny susta rajusti mieleen joku profiilissa ollu kuva joskus, mistä sai sen käsityksen, että tuota...sanotaan nyt vaikka näin että mä ajattelin, että et oo ikinä tullu ajatelleeksi elämantapaasi ja arvojasi sen enempä, kunhan vaan rynnit pää edellä ja kohellat. Ja osaat keskustella vaan "mähän panen jos panettaa" tasolla perustelematta kantaasi sen paremmin Mutta kuten totesin, ilmeisesti osaat provoila palstaimagollasi aika hyvin aina tarpeen tullenAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:jäi muuten kiinnostamaan kamalasti, millaisena sä olet sitten mua pitänyt ?
Joten ei vaivata enää. Sun mielestä 10 kumppania on vähän, mun mielestä tosi paljon. Kumpikan ei vastakkain osuessa toisen seksikumppanien määrää mistään näe joten... Tai pitäskö keksiä prinntipata, missä lukee montaako on tullu kuksittua !Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Miksi on elämä tyhjää jos on paljon seksisuhteita? Eikö se ole vain yksi tapa tehdä asioita? Aika tyhjää pitää olla silloin jos vaivaa päätään liikaa muitten asioilla.
No kumppanien määrä on noussut ihan silläkin, että olen ollut sinkku ja on tehnyt seksiä mieliAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Joten ei vaivata enää. Sun mielestä 10 kumppania on vähän, mun mielestä tosi paljon. Kumpikan ei vastakkain osuessa toisen seksikumppanien määrää mistään näe joten... Tai pitäskö keksiä prinntipata, missä lukee montaako on tullu kuksittua !Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Miksi on elämä tyhjää jos on paljon seksisuhteita? Eikö se ole vain yksi tapa tehdä asioita? Aika tyhjää pitää olla silloin jos vaivaa päätään liikaa muitten asioilla.
En mä ainakaan osaa perustella sitä, muo vaan ahdistaa jatus siitä, että olis ollu paljon kumppaneita vaikka mä varmaan joskus 15 vuotta siten olisin olu siitä ylpeä. Tuskin säkään osat perustella, miksi seksikumppanien määrälä ei ole väliä, se van on sun olo, joka sulle on tullu sun elämänkokemuksella.
ei kai se sulle kuulu :/Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ihan vidduilematta, mielenkiinnosta kyselen.
Olen käsittänyt, että olet viettänyt aika "villiä" elämää. Kun käyt kaupungilla niin törmäätkö joka kerta johonkin panoosi? Entä baarissa?
joo osa on alkanu seurustelemaan, osa on seurustellut jo. silti vain niitä tuntuu jokin vetävän muhun päin ja moni tykkää purkaa parisuhdeongelmiaan mulle :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kiukkutäti:eiks snää sun vakkari paneroinnit sit koskaan seurustele kenenkään kanssa?Ajattelin vaan jos aina samojen immeisten kanssa harrasteloopi Et kai neki ny joskus "vakinaistuvat"
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja kiukkutäti:Just just =) Oli olevanas pakko lykätä omaki lusikka tähänki soppaan Toivottavasti se oikea helmi löytyy joskus sieltä seasta ja sitoumiskammos katoaapi
tunteeAlkuperäinen kirjoittaja June:Tunteeks kukaan näistä sun panoista toisiaan?