Ootteko saaneet adoptioon mitään? Mä sain yheltä kaverilta eilen merihevosen
se on hauska, kelluu pitkin akvaarioo. nyt mietinkin et kuin noi on niin harvassa ettei oikein keltään ole vielä mitään tullut, toi oli eka minkä tosiaan näin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Pelaan, oon 44 level, kohta 45.Alotin sen heti sillon marraskuun alussa kun se tuli. Eilen tuli yhdeltä kaverilta merihevonen, se on aika uusi juttu niin eiköhän niitä ala kohta löytymään muiltakin enemmän
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..
mä sain 4 sand dollaria kun sain lahjaks jonku masiinan ja myin sen, niin siitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..
mä sain 4 sand dollaria kun sain lahjaks jonku masiinan ja myin sen, niin siitä![]()
Mikäs masiina? Mä sain jonkun "hibernatorin", en tiedä mitä siitä hyötyy. Jotenkin kai pysäyttää kalat, kun ei itse ole paikalla, mut mikäs idea siinä ois?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..
Mikäs masiina? Mä sain jonkun "hibernatorin", en tiedä mitä siitä hyötyy. Jotenkin kai pysäyttää kalat, kun ei itse ole paikalla, mut mikäs idea siinä ois?
joo just se. mulla on 4 akvaarioo niin se jumitti vaan yhen akvaarion kaloja jonkin verran, myin pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:Mikäs idea siinä on, että kalat pitäisi saada pysymään paikoillaan? taidanpa myydä sen sit pois.