FishVilleläisiä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Ootteko saaneet adoptioon mitään? Mä sain yheltä kaverilta eilen merihevosen :D se on hauska, kelluu pitkin akvaarioo. nyt mietinkin et kuin noi on niin harvassa ettei oikein keltään ole vielä mitään tullut, toi oli eka minkä tosiaan näin :p

Pelaan, oon 44 level, kohta 45. :D Alotin sen heti sillon marraskuun alussa kun se tuli. Eilen tuli yhdeltä kaverilta merihevonen, se on aika uusi juttu niin eiköhän niitä ala kohta löytymään muiltakin enemmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pelaan, oon 44 level, kohta 45. :D Alotin sen heti sillon marraskuun alussa kun se tuli. Eilen tuli yhdeltä kaverilta merihevonen, se on aika uusi juttu niin eiköhän niitä ala kohta löytymään muiltakin enemmän :)

ok. mä taidan olla jossain 37 tai 38 levelillä.

Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..

Alkuperäinen kirjoittaja mie kans:
Mä oon tasolla 35. Onko teillä muuten niitä sand dollareita? Jossain luki, että niitä pitäis saada aina, kun nousee seuraavalle tasolle, mut mä en ainakaan ole saanut..

mä sain 4 sand dollaria kun sain lahjaks jonku masiinan ja myin sen, niin siitä :D

Joo jokainen sai sen laitteen joka pitää tankin puhtaana ja poistaa kalat automaattisesti, tai ainakin olen käsittänyt niin, ne maksaa monta sand dollaria ja tosiaan jos sen lahjan myy niin saa muutaman :D Ja niistä mystery gifteistä voi saada niitä, siksi pyydänkin ihmisiä lähettämään niitä, ei kai voi saada kun pääsee tasolle, luulen että niitä voi vaan ostaa tai saada lahjaksi, ehkä?

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

mä sain 4 sand dollaria kun sain lahjaks jonku masiinan ja myin sen, niin siitä :D

Mikäs masiina? Mä sain jonkun "hibernatorin", en tiedä mitä siitä hyötyy. Jotenkin kai pysäyttää kalat, kun ei itse ole paikalla, mut mikäs idea siinä ois?

Mikäs masiina? Mä sain jonkun "hibernatorin", en tiedä mitä siitä hyötyy. Jotenkin kai pysäyttää kalat, kun ei itse ole paikalla, mut mikäs idea siinä ois?

joo just se. mulla on 4 akvaarioo niin se jumitti vaan yhen akvaarion kaloja jonkin verran, myin pois :D

joo just se. mulla on 4 akvaarioo niin se jumitti vaan yhen akvaarion kaloja jonkin verran, myin pois :D

Mikäs idea siinä on, että kalat pitäisi saada pysymään paikoillaan? taidanpa myydä sen sit pois.

Yhteistyössä