Fisher Price Learning Phone - äänet tosi hiljaiset, muilla sama juttu?

  • Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti
äiskä
Lapsemme sai joululahjaksi kummeilta Fisher Pricen Learning Phone -kännykän. Sen äänet on TOSI hiljaiset, ei meinaa kuulla mitään puheesta. Siis kun painelee nappeja ja kännykkä toistaa kirjaimia ja numeroita (ym.). Onko kukaan muu huomannut samaa vai onko meidän lapsen känny rikki?
 
vieras
Täällä sama homma. Miehelle jo valitinkin että patterit tyhjentyneet tms. Että kyllä ne kaupassa kuulosti paljon isommalle ne äänet. Nyt ei meinaa saada selvää kun niin hiljaa kuuluu. Mies vaihtoi sitten kiltisti patteritkin ja ei mitään vaikutusta. Tässä miettiny et laitanko palautetta FP:lle.
 
Onko...
...siinä vielä ne kokeilupatterit, tai siis ne samat, jotka oli jo myyntipakkauksessa? Niissä ainakin on vähän heikot tehot yleensä. :p

Pattereiden vaihdolla varmaan äänet kovenee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks se kuulu laittaa korvalle jolloin ne äänet on ihan sopivalla. Sen ei olekaan tarkoitus huutaa, ettei korviin sattuisi.
EI meillä ainakaan lapsi jaksa pitää sitä korvaa vasten. ostin puhelimen siinä toivossa et poika innostus matkimaan sanoja ym kun tosi vähän puhetta tulee. Mutta eipä tuo kamalasti ole kiinnostanut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä sama homma. Miehelle jo valitinkin että patterit tyhjentyneet tms. Että kyllä ne kaupassa kuulosti paljon isommalle ne äänet. Nyt ei meinaa saada selvää kun niin hiljaa kuuluu. Mies vaihtoi sitten kiltisti patteritkin ja ei mitään vaikutusta. Tässä miettiny et laitanko palautetta FP:lle.
Juu, me kokeiltiin kanssa joskus kaupassa tuota lelua ja oli mun mielestä kovemmat äänet. Ja mietin tosiaan että jos laittaisin reklan Fisher Pricelle... tosin en tiedä auttaako mitään.
 
tyy
Mutta kun se on puhelin, niin valmistajan pitää ottaa huomioon että sitä pidetään myös korvalla ja säätää äänet sen mukaan.

Osta muumiläppäri tai lasten syntikka jos haluat vain nappeja painella.
 
xx
No kyllä meidän puhelimesta kuuluu ääni ihan hyvin ilman korvalla pitämistäkin. Mun mielestä ne äänet oli siinä pakkauksessa ollessa tosi kovat. Mietin kauan, että ostanko koko puhelinta.. Onneksi ne kuitenkin pieneni, kun puhelimen otti pois pakkauksesta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja noe:
Kokeilkaa johtuisko niistä paristoista. Meillä ainakin alkoi äänet hiljetä kun paristot loppu. :)
Paristot on vaihdettu eikä auta mitään. :( Harmittaa kun olisi muuten tosi mieleinen lelu mutta lapsi kiukkuaa kun ei kuule mitään (eikä kukaan muukaan kuule).
 
n
onks se tää?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=198

onkohan teillä kuulossa vikaa, kun mä kuulen noi äänet ihan hyvin vaikka ovatkin onneksi aika hiljaiset.
 
Saapis
Alkuperäinen kirjoittaja n:
onks se tää?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=198

onkohan teillä kuulossa vikaa, kun mä kuulen noi äänet ihan hyvin vaikka ovatkin onneksi aika hiljaiset.
ARG... mä etin tota ennen joulua kissojen ja koirien kanssa kuopukselle vaan en löytäny mistään ja siinä se nyt on ....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja n:
onks se tää?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=198

onkohan teillä kuulossa vikaa, kun mä kuulen noi äänet ihan hyvin vaikka ovatkin onneksi aika hiljaiset.
Juu, tuo on. Ihmeellistä jos noin 10 aikuisella ja lapsella on kuulossa vikaa.
 

Yhteistyössä