First Signal-testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Testailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja typsy:
Onko kenelläkään kokemusta testausajan sisällä tulleesta haamusta? itse sain eilen sellaisen,m mutta tiedä miten suhtautua :/

No voi herran jestas. Haamu eli siis haalea, mutta hiukan väriä sisältävä viiva, tulee silloin, kun elimistössäsi on raskaushormonia eli olet raskaana. =)

Alkuperäinen kirjoittaja testattu on:
Kerran tuli roskishaamu, joka ei siis ollut plussaa kuitenkaan.

Toinen testi näytti heti plussaa ja selvästi.

Mun kokemuksella taas roskishaamutkin on plussia (yleensä ottaen testeistä).

Jos en raskaana ole ollut, minkäänlaista väriviivaa ei testiin kuin testiin ole piirtynyt. Ja eräänkin olen tehnyt. :D

tiedän mikä haamu on, MUTTA moni käyttäjä on tästä testistä saanut jos minkälaisia haamuja eikä ole ollutkaan raskaana. siksi halusin kysellä kokemuksia....

Alkuperäinen kirjoittaja typsy:
tiedän mikä haamu on, MUTTA moni käyttäjä on tästä testistä saanut jos minkälaisia haamuja eikä ole ollutkaan raskaana. siksi halusin kysellä kokemuksia....

Näissä jutuissa pitää muistaa semmoinen juttu, että moni raskaus päättyy heti alkuunsa eli näkyy hetken testissä, mutta menkat tulee ...ehkä vähän viiveellä, mut tulee kuitenkin. Ei tarkota sitä, etteikö sitä raskautta olis siellä alkanutkin.

Nykyisin kun testaillaan niin innokkaasti ja jo ennen kuin menkat on ees myöhässä, noita ns. vääriä plussia tulee usein. Ei ole testin vika, vaan testaajan, joka on hosunut.

Testi reagoi raskaushormoniin, jota viivan saadakseen on elimistössä pitänyt olla edes hetken aikaa. Kaikki Suomessa apteekeissa myytävät kotitestit on kuitenkin kauttaaltaan ajateltuna oikeasti luotettavia, jos niitä on käytetty oikein.

Hyviä! Aina näyttää oikein, kun muistaa pelkästään testiakana tiirailla. Antaa roskishaamuja tuntien päästä(joihin ei kannata luottaa). Ekan 10 min aikana on mulla aina näyttäny luotettavasti että oonko vaiko enkö.

Onko kellään tullu negaa tällä vaikka ollukin raskaana?
Kuinka aikasin ootte saanu plussia/haamuja?

Itse olen lapsettomuushoidoissa ja kun tulee aikaisia vuotoja alkionsiirron jälkeen niin pitäs tietää mahdollisimman ajoissa että jatkanko lääkitystä vai lopetanko etten turhaan pitkitä kuukautisten tuloo..

Hyviä! Aina näyttää oikein, kun muistaa pelkästään testiakana tiirailla. Antaa roskishaamuja tuntien päästä(joihin ei kannata luottaa). Ekan 10 min aikana on mulla aina näyttäny luotettavasti että oonko vaiko enkö.

moikka,mä katoin seuraavana päivänä ja tuli haamu viiva,ja edellinen testi näytti negaa,eli ei kannata luottaa? ekaks testiajan sisällä oli vain c että testi on ok otettu,sitten tuli seuraavina päivinä haamu;)?

Yhteistyössä