First Signal - plussa katosi testistä ja palasi takaisin?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Eli, tehty pari roskishaamua viime viikolla. DPO:sta ei oo hajuakaan, menkat mulla on viimeksi ollut joskus vuonna 2011 kiitos raskauden+ imetyksen + minipillerien, jotka on lopettettu n. 4 vkoa sitten. Tänään tein First Signal testin, jonka tulos pitäis katsoa kolmen minuutin sisällä. Noh, viivahan siihen piirtyi parin minuutin kuluessa, mutta kun puna häipyi testialueelta hiljalleen, häipyi se viivakin!
Kun "vaikutusaika" on noin lyhyt, niin testin tausta ei ehdi valkaistua väriaineesta ennen ajan päättymistä, joten periaatteessa testi oli siis plussa. Mutta mitään haamun haamua ei näkynyt kun testin tausta oli taas valkaistunut. Mutta kas, kun testi kuivui tuli esiin ihan selkeä mutta hailakka värillinen viiva.

Kokemuksia muilla tästä testistä? Tai vastaavasta tilanteesta?
Ja joo, ei tarvitse vastat että odota pari pv ja tee uusi testi. Tismalleen niin aion kyllä tehdä, enkä kyllä tolla fs:llä. :)

Kyl se varmaan plussa on jos kerran viiva siihen piirtyi alussa :) mut testaa varmuudeksi uudestaan vielä myöhemmin. Vai voisko olla viallinen testi tai jotenkin väärin tehty..mun käsittääkseni plussa ei koskaan voi olla virheellinen..

Kiitos vastauksesta. Monesti oon kuullut että testiä tedessä viivanpaikka saattaa värjäytyä hetkeksi punaiseksi, mutta kun tuossa on niin lyhyt aika.
Lisää kokemuksia kaipaisin!

Yhteistyössä