Finnkinon 3D elokuvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pauliina75

Jäsen
07.03.2007
248
0
16
Olen menossa ekaa kertaa lapsen kanssa elokuviin katsomaan 3D leffaa (Ice Age3). Ei ole aiempaa kokemusta noista 3D elokuvista. Kertokaapa kokemuksia!

Lapsi sanoi, ettei halua pitää niitä laseja päässä :) Miltä ne leffan 3D jutut näyttää sitten ilman laseja? Onko näissä 3D elokuvissa sitä 3D-juttua koko ajan, vai vain joku tietty osa elokuvasta? Pitääkö niitä laseja pitää päässä koko elokuvan ajan?

Ei niitä voi katsoa ilman laseja. Kävin itse katsomassa yhden 3d-elokuvan, ja kyllä ne on ihan koko ajan sitä 3d:tä, ei vain osaa ajasta.
Itselläni ainakin tuli pää kipeäksi, mutta loppui heti kun lasit otti pois päästä.

Itsellä ei kokemusta, mutta 9 ja 11 vuotiaat työt kävi mummunsa kanssa katsomassa 3D elokuvan. Oli ollut kiva kokemus ainoa miinus puoli oli ollut, että lasit olivat tuntuneet hieman epämukavilta. Tyttöjä lasit olivat painaneet korvien kohdalta ja mummua nenästä. Itse kuvittelisin, että on aika ikävä katsoa elokuvaa huonosti istuvat lasit päässä. Lasejakin taitaa olla saatavana vain yhtä kokoa.

3- d elokuvat tulivat avatar elokuvan jälkeen taas muotiin, niitä oli hetken 80- luvulla, laseja on kahden tyyppisiä perustuen eri tekniikkaan, tietääkseni nämä puna vihreä lasit ovat nykyään käytössä, onko vielä pahvisisia,? itse en aikonaan pitänyt oleenkaan mukavana varsinkin jos omaat silmälasit (piilolasit tai silmäleikaus olisi parempi) jotta 3-d lasit saa mukavasti asetettua. milestäni 3d elokuva on kun huvipuiston laite josta saa jännitystä, mutta ei sovi tasokkaisiin elokuviin (juoni) missä mielellään keskittyy juoneen, Nyky elokuvat valitettavasti jotka amerikasta tulee eivät ole enää mistään kotoisin vaan keskitytään 3- d visuaaalisuuteen eikä enään juoneen, tässä on ero lukeeko stoorin kirjana vai katsooko visuaalisena. Itse milelläni katson hyvän elokuvan kotona DVD.ltä tai jos on erittäin hyvä jota olen odottanut niin katson sen tyytyväisenä kaksiulotteisena.

Yhteistyössä