Radiosta juuri kuulin, kun puhuvat toisten finnien puristelusta, että ku naiset tykkää usein miesten finnejä puristella, niin puristeletteko te?
Mä nuorempana, mutt en enää (eihän tolla ukolla niitä enää olekaan, mutta on mulla tossa varhaisteini ja murkku )
Mä kyllä ukoltani puristelen kun niitä hänelle satunnaisesti tulee. Itselleni tyrkkää kerran kuussa valtavat mirenamollukat, joita mieheni tykkää puristella. Romanttista!
No totta maar! Pääsee sisänen sadisti oikeen valloilleen, ku miehelle tulee finni. Ja mun iloks sille on vanhemmiten alkanu ilmestymään selkäkarvoja (haituvia) mun nypittäväks! B)
Mä luulin et oon ainoa kuka tykkää moisesta :wave: Mä ihan suorastaan rakastan sitä vaikk se on samalla todella ällöttävää :x Itelläni on aina naama verillä varsinkin menkkojen aikaan kun koko ajan peilin edessä puristelemassa.Ja ootappas jos miehelle tulee,meikä ei saa rauhaa ennenku olen saanu ´rätsäytettyä´ tulivuoren herran naamasta.Ja mitä isompi,sen parempi
musta on ihan kiva puristella mustapäitä yms. ei nestemäisiä näppyjä: miehen nenästä, siskon yläselästä, vanhemmilta ja kummipojalta mistä vaan. Muut paitsi mies tykkää ja pyytää.