finip rokotteesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kuopus (nyt 9kk) osallistuu (tosin piiiiiiitkän harkinnan jälkeen). Eka piikki pistettiin 8kk ikäisenä. Seuraava sitten lähempänä 10kk. Piikityspäivän illalla oli vähän lämpöä, ei muita sivuoireita.
 

Yhteistyössä