Filuu M100 Evolution-yhdistelmät?

Kyselisin onko kellään kokemuksia kyseisistä yhdistelmistä, kuvauksen perusteella vaikuttavat hyviltä, mutta....? Ainakin pikkupingviinistä niitä saat tilattua.

Eli siis hyviä ja huonoja puolia kaivataan, ennenkuin uskaltaa mitään tilata! =) Ja myymälä niin kaukana, ettei sinne asti viitsi lähteä...
Kiitos! :flower:

Annemari
Meillä on kyseiset vaunut olleet käytössä pian puoli vuotta. Teimme loppukesästä "retken" ja kävimme paikan päällä tutustumassa vaunuihin ja teimme kaupat. Olemme tykänneet niistä todella paljon. Vauva mahtuu hyvin nukkumaan kopassa lampaantaljan kanssa vielä tämän talven. Ominaisuuksia ja varusteita on enemmän kuin tarpeen (ainakaan heittokahvaa emme ole vielä tarvinneet). Kankaat ovat mielestäni laadukkaat ja todella paksut. Renkaat ovat osoittautuneet hyväksi valinnaksi, vaikka ensin epäilimme jos niitä tarvitsee useinkin pumpata. Kokonaista kaksi kertaa olemme renkaita pumpanneet tänä aikana. Mitään moitteen sijaa emme löydä, hinta-laatu suhde on kerrassaan erinomainen!

No muualtahan ei tuota Suomen kai vähiten suosittua merkkiä saa tilattuakaan. Ei taida löytyä edes Googlella suuresta maailmasta.
Itse ostaisin kyllä jonkin merkin, jota myy useampi liike Suomessa kuin yksi pieni nettikauppa. Tämä on minulle ihan vain luotettavuuskysymys eikä koske vain tätä kyseistä merkkiä ja liikettä. Eri palstoilla on jatkuvasti keskustelua liikkeistä jotka myy yhtä tuntematonta merkkiä ja kauppa ei sitten käykään riittävän hyvin ja lopetetaan koko myynti. Takuut ei enää pelaa ja varaosia ei saa mistään. Tuolla Vauvan keskustelussa on juuri taas kerrottu huonoja kokemuksia näistä puodeista jotka myyvät yksin koko maassa jotain merkkiä ja sitten ei palvelu kohta pelaakkaan.

Ranja
Tiedoksi vaan edelliselle, että ihan googlettamalla löysin useita kyseistä merkkiä myyviä liikkeitä esim. Ruotsista, Italiasta, Saksasta ja Itävallasta.

Tuohon perustavaa laatua olevaan "tietoosi" Suomen vähiten myydyimmästä merkistä en ota kantaa. Moni kateellinen kun täällä nimettömänä haukkuu milloin mitäkin merkkiä (jota ei itse myy/saa myydä). Vauva-lehden palstoilla on useita (ilmeisesti kauppiaita tai edustajia) jotka säännöllisin väliajoin puffaavat omia edustamiaan tuotemerkkejä ja vastaavasti haukkuvat toisia. Ei tarvitse kuin kerran kysyä esim. Emmaljungasta niin jo ovat samat nimimerkit kuukausi toisensa perään niitä solvaamassa! Tällaiset lapsellisuudet luulisi jo aikuisten (?) ihmisten osaavan lopettaa. Onneksi täällä palstalla on ollut sen suhteen rauhallisempaa, toivottavasti käytäntö ei muutu.

Taisi tuo Pikku pingviiniini ottaa herneen nenään. Kirjoitinhan, että mielipiteeni ei koske vain tuota merkkiä ja liikettä. Ihan taviskuluttajan kannalta näkemykseni on muidenkin allekirjoittama kuten eri keskustelupalstoilta näkyy.

Luottamus niin tuotetta ja myyjääkin kohtaan syntyy uskottavauudesta. Minun Googleni ei han nopeasti vastannut tuohon Filuu merkkin, joka meidän kysellessämme oli aikaisemmin Filou joka taas on ymmärtääkseni ollut liki sata vuotta suojattu tekijänoikeuslailla. No sähläreitähän riittää ihan saksanmaalle saakka.

Jos minä satuinkin päätymään toiseeen merkkiin, se oli ihan perusteltu valinta.
\|O

No eipä mennyt kuin minuutti ja kävin tuolla Vauvan palstalla. Siellä oli jo taas jonkin toisen palautetta kyseisestä yrityksestä ja sen palvelusta.

Ei hyvää kuulu.

Jos oikeasti tämä yrittäjä vastailee itse eri nimimerkeillä näihin palautteisiin, eikä ota opikseen niin vaihtaisi alaa.

Itse asiassa minua vain tökkii, että pari yritystä, jotka ovat vain myyvinään jotain tuotteita, ovat näiden eri palstojen palautteen mukaan hoitanneet hommansa aika huonosti. Molemmat ovat "yhden tuntemattoman merkin" myyjiä enemmän tai vähemmän.

Se toinenkin on ottanut tilauksia vastaan, eikä ole toimittanut niitä, kun on lopettanut (lopetettu?) edustuksen yllättäen. Loppuiko halu, mielenkiinto, rahat vai mikä.

Meitä voi olla muitakin kuin, jotka ovat saaneet huonoa palvelua ja suivaantuneet. Ei välttämättä kilpailjoita, joita on helppo syyttää.

Tarkoitatkohan edellinen BamBamia?! Mä nimittäin tilasin sieltä vaunut jo lokakuussa eikä vieläkään ole kuulunut! Soittelen ja soittelen perään ja aina ne vaan on tulossa! Että myyvätkö ne tosiaan niitä vaunuja vai onkohan jotain huijausta?

Vähän asian vierestä, mutta ei nämä nettikaupat taida Suomen oloissa pärjätä. Jonkun puolisen vuotta menevät starttirahan turvin ja sitten loppuu toiminta. Kestovaippa- ja kantoliinayrittäjiäkin tulee ja menee tuhka tiheään niin miksei sitten jotain vaunukauppojakin. Ei niillä mitään merkkituotteitakaan ole, jotain pilipalikamaa jostain Kiinasta kai haalivat. Eihän kukaan anna millekään nettikaupalle mitään merkkituotteita edustukseen. Yhdelläkin "yrittäjällä" on jo jotkut ihme "erikoistarjouspäivät", eli suomeksi loppuunmyynti. Sitten vaan kiitos rahoista, lappu luukulle. Se on helppoa kun ei ole mitään toimipaikkaa, jostain perähikiän kotikoneelta vaan hoidellaan kauppoja.

Vähän asian vierestä joo, mutta kiitos kuitenkin kommenteista!

Jos nyt kuitenkin palattaisi ihan asiaa eli pyysin kokemuksia kyseisistä yhdistelmistä, en niitten myyjästä! :) Aikaisempiin hankintoihin pikkupingviinistä olen ollut tyytyväinen, sekä palveluun että tavaran laatuun, mutta haluaisin tietää näistä yhdistelmistä enemmän ennen kuin itse uskaltaa tilata, on nimittäin sen verran tärkeä ja hintavakin hankinta! :D

Eli käytännön kokemuksia edelleen kaivattaisi... ;) Ja kiitos sinulle Annemari vastauksestasi! :flower:

lastentarvike
tämä taitaa olla myös lastentarvike liikkeiden kantapaikka. suurimmasta osasta viestejä huomaa ammattilaisen käsialan ja voisin väittää että lastentarvikkeen työntekijät ovat usein tekstien takana. jos kysytään kokemuksia jostain tuotteesta, se tarkoittaa KOKEMUKSIA kyseisestä tuotteesta, ei kyseisen tuotemerkin myyjästä. en kommentoi kyseistä myyjää, kun ei ole kokemuksia, mutta mielestäni on erittäin epäasiallista tämä tyyppinen kirjoittelu.

Joppe
Kokemusta ei ole juuri noista vaunuista kuin yhden "koeajon" verran. Ihan pätevän tuntuiset vaunut sen kokeilun perusteella. Itse päädyin Filuu Z8 kolmipyöräisiin vaunuhin ja tähän asti ovat pelanneet täysin moitteettomasti. Kankaat ovat laadukkaan tuntuiset eivätkä ole herkkiä likaantumaan. Joku tuossa aiemmin epäili takuun toimintaa ja varaosien saatavuutta. Ainakin näissä kolmipyöräisissä malleissa näyttää olevan sama runko mitä Hartanin vastaavissa, eli osia varmaan löytyy. Ja netistäkin löytyy tietoa, www.filuu.de

Yhteistyössä