Täällä seuraa haeskelee kesällä esikoisensa saava tamperelaisäiskä. Olen 26vuotias ja vapaa-aikanani pidän urheilun, sisustuksen ja lukemisen harrastamisesta. Kesän jälkeen toki päiväni täyttää pieni nyytti Olisi mukava tutustua samanhenkisiin äiteihin/odottajiin... =)
Jos ikä ei haittaa, seura ois tervetullutta. Itse olen 36-vuotias kesällä toisen lapseni saava tamperelainen. Eka lapseni on jo 16-vuotias. Minä harrastan vapaa-ajalla teatteria, kävelylenkkejä ja lukemista. Mistä päin Tamperetta olet? Minä olen Rantaperkiöstä. Laita vaikka viestiä, jos kiinnostaa. saija-leena.u@hotmail.com
Moikka! Mulle kelpasi myös seura! Mulla on 1v ja 3v lapset ja lisää ei ainakaan näillänäkymin ole tulossa. Päivät oon lasten kanssa kotona ja muutamana iltana viikossa olen töissä. Et hyvin kerkeis tapaamaan uusia ihmisiä. Asutaan Jankassa ja hyvin päästään liikkumaan bussilla ja autollakin tarvittaessa. Saa laittaa viestiä tänne tai yksärillä,niin voin sit antaa tarkempia yhteystietoja.
Olen kesällä 21-vuotta täyttävä äiti. Poika on 9 kuukautta ( ja vauvakuumeilen tällä hetkellä pahasti ). Asutaan tällä hetkellä Ylöjärvellä, mutta päästään helposti liikkumaan Tampereenkin suuntaan. Vapaa-aika nyt pääasiassa kuluu pikku-miehen kanssa. Voit vaikka laittaa s-postia? helimarja.nieminen@gmail.com
moi! täälläkin etsittäis uusia tuttavuuksia! asutaan kämmenniemessä joten näppärästi pääsee keskustaan. tyttö 9kk ja itte 23v. toista ootellaan vk 16 tai 17.. en muista enää ittekkään. XDD
Saako liittyä seuraan? Loka/marraskuussa odotellaan esikoisen syntyvän. Treella asustelen ja 28 vuotta on ikää mittarissa. Olin juuri laittamassa vastaavanlaista kyselyä tuonne odotusajan puolelle, pitkään jo pitänyt kysellä, kun äsken sattumalta löysin tämän.