Fibromyalgian oireista

• Viestiketjun aloittaja "meme"
  • Ensimmäinen viesti
"meme"
minä olen hiukan lääkitysvastainen...pitää vähän kelata, mitä suuhunsa laittaa. olen nyt yrittänyt liikkua joka päivä enemmän, katsoa vähän mitä syön ja keventää elämäntahtia mahdollisuuksien mukaan. Olen myös kokeillut moderniavyöhyketerapiaa...vähän on parempana nyt ollut...mutta luulenpa, että loppupeleissä niitä kipukynnystä nostavia lääkkeitäkin on kokeiltava...

mulle tarjottiin jotaki serotiini lääkkeitä nimeä en muista. en halua niitä,en. ne tekkee minusta kuoren, täysin tunnottoman ulkoselle . kipuja silti on. ylivilkkaus/ADD lisänä tekkee lääkkeitten valinnasta vaikean. lekuri suositteli panadolia, seki on "kielletty" koska maksa-arvot nousee niistä. joten ei auta ku kärsiä.. pyh

Fibromyalgiaa potevan henkilön tärkeimmät ravintolisät ovat
- E-EPA
- karnosiini
- ubikinoni
- C-vitamiini
- D-vitamiini
- E-vitamiini
- sinkki
Niitä on saatavana yhdistelmiä, joten ihan näin monta eri valmistetta ei tarvitse ottaa. Varmista että valitsemassasi E-EPAssa on mukana D-vitamiinia ja
karnosiinitabletissa on E-vitamiinia ja sinkkiä.

"Fibro" tarvitsee D-vitamiinia niin paljon, että seerumin D-vitamiinin pitoisuus (S-D-25) nousee 120–150 nmol/l välille
tämä löyty fibromyalgian itsehoito linkin kautta, mielenkiintoselle näyttää

myös fibroa
Fibromyalgiaa potevan henkilön tärkeimmät ravintolisät ovat
- E-EPA
- karnosiini
- ubikinoni
- C-vitamiini
- D-vitamiini
- E-vitamiini
- sinkki
Niitä on saatavana yhdistelmiä, joten ihan näin monta eri valmistetta ei tarvitse ottaa. Varmista että valitsemassasi E-EPAssa on mukana D-vitamiinia ja
karnosiinitabletissa on E-vitamiinia ja sinkkiä.

"Fibro" tarvitsee D-vitamiinia niin paljon, että seerumin D-vitamiinin pitoisuus (S-D-25) nousee 120–150 nmol/l välille
tämä löyty fibromyalgian itsehoito linkin kautta, mielenkiintoselle näyttää
Minuakin kiinnosta tuo ravintolisä mitä käytät?

nyt uusin kaikki ravintolisät ku oli esittelijä käymässä luontaistuote kaupassa.
-pH balance pascoe tasapainottaa emästasapianoa. huomatta turvotus hävinny. aluksi pääkipuja :/
- d isona annoksenna ( nivel D+)
-perus vitamiini lisää jossa oli lisättyä sinkkiä nimi hukassa?

Yhteistyössä