Fiat punto, iso vai pieni sisältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hephep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hephep";29674416]Mahtuuko iso ihminen tuon kyseisen auton sisälle? Onko Fiat punto minkälainen sisältä, ahdas vai tilava?[/QUOTE]

Minkäkokoinen on iso ihminen? Punto on pieni sisältä ja ulkoa. Meillä ollut kerran vara-autona viikon verran. Mies on ihan normaalikokoinen 184/85 ja mä 170/65 sekä kolme ala-asteikäistä lasta ja ahdas oli eikä liikkunut mihinkään.

Riippuu mikä Fiat Punto? ja mihin tarkoitukseen? Yhdelle ihmiselle vai perheelle?

Mulla Fiat Grande Punto. Hyvä oli plekästään mulle ja tilavampi kuin pelkkä Punto. Nyt perheen kesken liian pieni.

Myyntiin täytyy laittaa

Mulla tämä Grande Punto ollut aivan loistava auto.Muuten en luopuisi siitä mistään hinnasta mutta perheelliselle liian pieni.
Sitä ennen Renault joka oli täys paska koko vehje.

Mulla oli vuosikausia punto ja olin todella tyytyväinen! Auton ostohinta oli aikanaan murto-osa kilpailijoiden hinnasta. Mitään kalliita remppoja ei koskaan tarvittu, eikä autossa ollut vikoja. Meni aina katsastuksesta kirkkaasti läpi. Itseäni pelotti, että auto on turvaton + muutenkin perheen lisäyksen yhteydessä päätimme hankkia isomman ja turvallisemman auton.

Meillä auto oli pääasiassa yhden ihmisen työmatkoja, mökkireissuja ja ostostelua varten. Enimmillään auton kyydissä on kulkenut 4 aikuista+ koira. Mökkireissuilla ei tavaratila tahtonut riittää.

Mielestäni auto on oman hintaluokkansa autoihin nähden tilava. Olen itse aika isokokoinen + eräs säännöllisesti kuljetettava on kuvailemallasi tavalla todella isokokoinen ihminen. Ja hyvin me siihen autoon mahduimme - tavarat ei aina niin hyvin.

Se, että yksi liike lopettaa maahantuonnin, ei tarkoita, etteikö joku muu ala tuomaan sitä maahan jatkossa. Kyllä suomessa on jatkossakin ihmisiä joilla ei ole paljon rahaa, mutta silti tarvetta autolle. = asiakaskunta on olemassa. Omassa hintaluokassaan Fiat on kuitenkin vakaa ja tunnettu merkki.

Itse ostin omani ollessani työttömänä, enkä silti vaihtanut autoa moneen vuoteen vaikka varaakin olisi ollut.

Ja kyllä niistä monen merkin huolloistakin saa ihan kelpo huoltoa.

[QUOTE="xxx";29674591]Se, että yksi liike lopettaa maahantuonnin, ei tarkoita, etteikö joku muu ala tuomaan sitä maahan jatkossa. Kyllä suomessa on jatkossakin ihmisiä joilla ei ole paljon rahaa, mutta silti tarvetta autolle. = asiakaskunta on olemassa.[/QUOTE]

Viimeisen 6 vuoden aikana myynti ollut alle 1000 autoa/vuosi eikä yksikään maahantuoja ole tehnyt voittoa Fiatin-merkkisten henkiöautojen myynnillä. Siksi merkki on siirtynyt firmasta toiseen ja tuonti on taas katkolla, myyntimäärät pohjamudassa.

Yhteistyössä