Festareille raskaana? :)

• Viestiketjun aloittaja mieltä
  • Ensimmäinen viesti
mieltä
Mitäs olette mieltä kun rv 16 raskaana oleva nainen tahtoo mennä päiväksi festareille ystävien kanssa? Ei siis ole kyse yöpymisestä festaeil,vaan ihan yhden päivän ajaksi omal autol sinne mänisin.. :)
Tarkoitus nauttia hyvästä seurasta ja musiikista. Tietysti ilman alkomahoolia.
Muutaman alkoholittoman siiderin voin kyllä nauttia ;o)

Alkuraskaus oli aika herkkää aikaa ja nyt vasta rv 12 olen nähnyt enemmän ystäviä, eli alkuaika meni hyvinkin pitrkälle omien ajatusten kanssa, vaikka lapsi on kovin toivottu(lapsettomuushoito tausta). Mutta nyt olo alkaa paranemaan ja haluan elää mahd normaalisti. Ja nauttia kesästä ja raskaudesta :)

sinne vaan!
Ekassa raskaudessa käväisin alkupahoinvointiaikoina festareilla.

Nyt tokassa raskaudessa käväisen loppuraskaudesta.

Mukaan vaan! Meilläkin kärsitty lapsettomuudesta ja -hoidoista. Äidin hyvä mieli heijastuu myös sikiöön/vauvaan!

..
Mä menin tosi myöhäisillä viikoilla festareille, lapsi syntyi syksyllä ja minä pompin keikalla heinäkuussa. Miksi tuollaisesta pitäisi olla mitään mieltä, teet niinkuin hyvältä tuntuu! Mutta jos yhtään pelottaa ajatus niin en menisi, kun taustalla kerran on lapsettomuushoitojakin.

äippä
Ei kai se raskaus tarkoita sitä että täytyy kotona neljän seinän sisällä kökkiä!!! Jos ihan normaali raskaus. Voihan sitä kavereiden kanssa olla ja mennä ihan normaalisti. Mut alkoholia tai muita päihteitä ei tietenkään oteta!

juuh
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mä lähen rv 37 madonnan konserttiin. Toivottavasti siellä on kunnolla bajamajoja. :kieh:

Tarttee ehkä ottaa retkipalli mukaan..

Eli vastaus:

Eiku festareille!!!
toivottavasti et oo synnärillä keikan aikaan =)
En ole, se on päätetty. :) Kaks on tullu jo tasan laskettuna päivänä, mä en vastaanota tätä ellei tää tule silloin kun mulle sopii. :LOL:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Mä lähen rv 37 madonnan konserttiin. Toivottavasti siellä on kunnolla bajamajoja. :kieh:

Tarttee ehkä ottaa retkipalli mukaan..

Eli vastaus:

Eiku festareille!!!
toivottavasti et oo synnärillä keikan aikaan =)
En ole, se on päätetty. :) Kaks on tullu jo tasan laskettuna päivänä, mä en vastaanota tätä ellei tää tule silloin kun mulle sopii. :LOL:
:LOL:

ap
Mun raskaus on ihan normaali kaikki on hyvin ainakin nyt :)
Tällasia tyhmiä mietteitä tulee päähän vaikka loppupeleiussä se päätös on oma ;)

Odotan ensimmäistä ja välillä tuntuu, että en sallisi itselle ns elämää vaan tuntuu, että musta pitäis tulla ns siveyden sipuli joka on vaan kotona.. Mutta näinhän se ei tietenkää ole :) Tuntuu vaan, että ihmiset katsoo, että mitä toi raskaana oleva tekee täällä festareilla, että kyllä siitä tulee huono äitee. Tiedän, että ei pitäisi välittää tällaisista, kun tiedän että teen kaiken lapseni eteen.
Ja alkoholia en todellakaan juo, tupakanpoltonki lopetin inssipäivänä ;) Joten parhaani teen että lapseni syntyy ja terveenä.
Mutta kyllä varmasti tahon festareille muutaman alkoholittoman siiderin ;) Silloin varmaan niitä katseita tuleeki, mutta onneksi itse tietää mitä tekee.

hih
Sinne vaan! Kyllä mäkin oon käyny koko raskausajan lavatansseissa :) Juu, ihmiset kattoo, mutta kattokoon, hyvää liikuntaa. Ja kai sä nyt saat juoda siellä alkoholitonta, eihän kukaan tiedä mitä sun lasissa on, vaikka olis limsaa. Hyvä mieli niin vauvakin voi paremmin!

Yhteistyössä