FERTEST - Ovulaatiotesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Diinu

Jäsen
05.04.2005
968
0
16
Onko kellään täällä kokemusta fertest merkkisestä ovulaatiotestistä? (Prismasta ainakin saa noita).

Ostin pakkauksen joku aika sitten ensimmäistä kertaa ja vaikka minulla on menossa jo kp 42/29-32 niin testasin silti huvikseni. Raskaustestit tein kp 28 & 30 ja molemmat negaa.

Tietääkö kukaan, että miksi tämä fertest ovistesti pitää tehdä aamupissasta? Muut ovistestit tietääkseni pitää tehdä päiväpissasta. Voiko testi tuon takia näyttää väärin, kun se tehdään aamupissasta?

Niin ja tosiaan... Itse sain kyseisellä testillä tänä aamuna kaksi punaista viivaa. Testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi ja paksumpi. Ihan ihmeissäni olen. :$

Toivottavasti joku osaa auttaa... :)

Hei Tinttu!

Sinuna tekisin raskaustestin perään. Ovistesti voi näyttää myös raskauden! Siitä on jo pitkä aika, kun viimeksi testasit raskaustestillä, ja voi olla, ettei tulos vaan ollut nähtävissä silloin.

Sitä en tosiaankaan tiedä, miksi joissain testaissä kehotetaan käyttämään aamuvirtsaa ja joissain taas välttämään sitä. Olen kuitenkin ajatellut, että niissä on jotain herkkyyseroja, ja koska aamupissa on vahvinta, joissain testeissä se voisi ehkä aiheuttaa liian herkästi väärän positiivisen. Mutta en usko, että väärää positiivista tulee, jos teet kunkin testin ohjeiden mukaan.

Yksi mahdollisuus tuli vielä mieleeni: Jos kuukautisesi jäivät jostain syystä viime kierrosa pois, nyt voisi olla jo nipin napin olla uuden ovulaation aika. Siinä tapauksessa kehoitan painumaan lakanoiden väliin!

Toivottavasti tulee hyviä uutisia!

:heart: piip

Kiitos, piip! :heart:

Itse niin kovasti haluaisin toivoa, että olisin raskaana. Jotenkin vain tuntuu mahdottomalta ajatukselta, kun on niin monesti joutunut pettymään.

Pitääpä pöllytellä lakanoita ja tehdä tässä lähiaikoina se raskaustesti jos siltä vielä tuntuu. =)

Niin ja tosiaan jäi mainitsematta, että tein samanmerkkisen ovistestin vielä päivällä jolloin virtsa oli ollut rakossa n. 3h (olin kyllä juonut nestettä sillä välin) ja siihen tuli myös kaksi viivaa, tosin testiviiva oli nyt hitusen haaleampi kuin kontrolli.

Yhteistyössä