Ferrari Primo -turvaistuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja carla-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

carla-81

Jäsen
03.06.2007
514
0
16

Auttakaas nyt. Meillä on tuo Ferrari Primo -turvaistuin, joka on sallittu 0-kilosta ylöspäin. Kuitenkaan siihen ei saa vastasyntynyttä laittaa (minkä kyllä ymmärrän). Mutta, voisko siihen nyt laittaa jo 3 kk ikäisen tyttölapsen, painoa voisi olla tytöllä nyt 6 kilon verran??? Tyttö viihtyy siinä turvaistuimessa paremmin kuin kaukalossa, turvaistuimen saa kallistettua 3 eri asentoon. Kertokaas kokemuksianne =)

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/129/pl

Googlettamalla löysin tuollaisen, Ferrari Primo Rossi, mutta onko sama istuin kun tuo on 9kg eteenpäin ja kasvot menosuuntaan?

Mulla ei ole kokemuksia ko. istuimesta, mutta olipa istuin mikä tahansa niin kyllä vielä 3kk ikäisen laittaisin selkä menosuuntaan matkustamaan, ja vielä paljon paljon siitä vanhemmankin. Siis jos tuo nyt edes on sama istuin :/

mä luulen ettei toi ole sama istuin.. ap kirjoitti että 0 kg ylöspäin,vai olenko ihan hakoteillä.. :laugh: mun mielestä voit laittaa tyttösi siihen istuimeen,kallistuksia on kolme niin laitatte vain suurimmalle ja selkä menosuuntaan turvaistuimen =)

Moikka Juu tsiigasin tuon linkin minkä Siksakkia laittoi. Istuin näyttää ihan samalta kuin meidän tuoli, mutta painorajoitus oli näköjään eri kuin meillä. Tilasin, sen tuolin Hobbarista ja nyt he siellä selvittävät minkä ikäisen tuoliin saakaan nyt laittaa...Vaikeeksi meni, mutta mieli tekis akka siihen jo laittaa. Ja tosiaan, sen tuolin saa laittaa kasvot- ja selkä menosuuntaan. Ja tietty laittaisin aluksi likan selkä menosuuntaan :)

Yhteistyössä