Mä söin Femodenia yli 10 vuotta. Välissä yksi puolen vuoden tauko.
Ensimmäiset 7 vuotta olivat oireettomia ja sit yhtäkkiä niitä alkoi tulla ihan kumulatiivisesti.
Ekana tuli ""moodswingit"", jotka tietysti paheni koko ajan. Sitten lähti seksihalut KOKONAAN. Sitten aloin lihoa ja kerryttää selluliittia. Lihomista ei tietenkään auttanut masennus, jonka myötä lihoin entistä nopeammin kun lohturuokaa tuli nautittua. Lihomisen myötä tuli jalkasäryt ja rytmihäiriöt (olin edelleen normaalipainoinen vaikkakin siellä ylärajoilla). Lopullinen niitti oli todella vakava masennus eli suunnittelin itsaria lähes päivittäin ja sain aivan hillittömiä itkukohtauksia. Olin pahalla tuulella ja TODELLA kyyninen, mikä ei ollut perusluonteeni.
Niinpä lopetin pillerit ja puolessa vuodessa sain elämäni takaisin. Rytmihäiriöt, yölliset jalkasäryt, masennus, mielialan rajut vaihtelut, itkukohtaukset, raivokohtaukset jne. ovat mennyttä elämää

Laihtuminen ei tietysti ole ollut ihan yhtä helppoa kuin lihominen, mutta hiljaa hyvä tulee. Selluliitti kuitenkin on hävinnyt lähes kokonaan... Ja oireiden katoaminen on ollut todella silminnähtävää myös muiden kuin itseni mielestä.
En todellakaan väitä, et kaikilla Femodenista tulis vastaavia oireita vaan on varmaan ihmisiä, joille ko. merkki sopiikin. Itse luulin pitkään, et tää on paras merkki, kunnes tilanne ryöpsähti käsistä. Kokeilemallahan sen tietää sopiiko merkki vai ei. Femodenhan on tunnetusti aika korkeahormooninen tuote, joten siksi meillä joillakin nuo oireet voivat olla rajujakin. Ehkä niille, joilla omat hormoonit eivät ole niin ""voimakkaita"" jo valmiiksi, tuo merkki sopii sitten paremmin. Ainoa hyvä puoli, joka itsellä jäi ko. merkistä mieleen on just se, et menkkakipuja ei ollut koskaan ja menkat tulivat lähes kellonajan tarkkuudella.