Femmatorin hamstraajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Exän femmatori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näh;29539248:
pahimpia trokareita ovat juurikin nämä perheenäidit jotka juksi mm heti aamusta hakemaan uusia rillilisiä muumimukeja kuin noissa kirppiksilläkin on aikaa juosta :)
Että ihan omaa napaa te täällä haukutte :D

Minun äitiyteni ei tee minusta vastuullista tai osallista muiden tekemisistä. Omituinen ajatuksen kulku sinulla.

Kierrän aina trokkarien pöydät kaukaa. Ylihinnoittelevat tuotteita.Tämä näkyy ettei heidän pöydästä liiku tavarat. Kyllä minua tämä trokaaminen ärsyttää.

Todellakin ärsyttää tuollainen ja kierrätyksen perusajatus menee ihan pilalle.
Ja laitontakin se on, veroja pitäisi maksaa jos systemaattisesti tekee tuota.

[QUOTE="toinen näkökulma";29505153]nopeat syövät hitaat ja jotkut tekevät tuota jobbaamista elääkseen, olisiko se parempi että siellä sossun luukulla sitten olisi pidempi jono[/QUOTE]

Ja mitenkähän se sossuluukun jonoa lyhentää? Luuletko, että kyseiset ihmiset jättävät sossun tuet hakematta jobbaamisen takia? Really?

Ehdottomasti pitäisi henkilökunnan puuttua tilanteeseen, ja luulisi olevan eduksi heidänkin kannaltaan, nimittäin asiakkaat äänestävät jaloillaan - kohta ei ole enää mitään jobattavaa.

[QUOTE="Vierailija";29539496]Todellakin ärsyttää tuollainen ja kierrätyksen perusajatus menee ihan pilalle.
Ja laitontakin se on, veroja pitäisi maksaa jos systemaattisesti tekee tuota.

Ja mitenkähän se sossuluukun jonoa lyhentää? Luuletko, että kyseiset ihmiset jättävät sossun tuet hakematta jobbaamisen takia? Really?

Ehdottomasti pitäisi henkilökunnan puuttua tilanteeseen, ja luulisi olevan eduksi heidänkin kannaltaan, nimittäin asiakkaat äänestävät jaloillaan - kohta ei ole enää mitään jobattavaa.[/QUOTE]

Mä kans kovasti toivoisin että henkilökunta puuttuisi siihen hommaan!

Yhteistyössä