femar

Siis itse olen lääkettä parikuukautta jo syönyt.
Lähinnä kyselin, onko sillä raskauduttu.
Mulla se toimii loistavasti, mutta raskaus ei vielä ole alkanut.Ovulaatio on tullut molemmilla kerroilla.
Clomit eivät muhun tehonneet.
Femarista en ole saanut mitään sivuvaikutuksia. Clomien sivuvaikutukset olivat voimakkaat.
Mun mielestä lääkä on aivan loistava, mutta olisi kiva kuulla onko sillä kukaan onnistunut.
 
Toiveikas
Söin kolme kuukautta syksyllä ko. troppia ja ovuloin hyvin - valitettavasti ei tärppiä vaan tullut. Ei sivuvaikutuksia.
Oma gynekologini kertoi femarin toimivan yleensä paremmin kuin clomit. Tsemppiä koitoksiin!
 
verna
Elikkäs minulla aloitettiin suoraan femarit koska jo teroluteista tulee niin voimakkaat oireet. Femareita syödessä ei oireita ollut ja siitä olin enemmän kuin hyvilläni.
Tänään oli ultra ja huonoja uutisia tuli. Ei ollut yhtään munasolua kasvanut yli 10mm. Elikkä femar ei minulla riitä kypsyttämään munasoluja, ens kiertoon otetaan mukaan pistämiset, täytyy vaan laittaa kädet ristiin ja toivoa että siten saadaan munikset kasvamaan. Olen varmaankin se poikkeus joka vahvistaa säännön.
 
Ei auttanut clomit eikä femar, kummallakaan ei minkäänlaista vastetta. femarin hyvä puoli oli se, että ei aiheuttanut mitään sivuoireita, clomista tuli monenlaista. nyt femarin lisäks pistokset aloitettu
 

Yhteistyössä