FEMALILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Kiitoksia vaan kaipailuistasi ja kaikista toivotuksistasi. Joo en ole ehtinyt olemaan täällä palstalla vähään aikaan, joten enpä ole huomannut näitä huhuilujasi. Kevättä tässä kovasti odottelen, harmi vaan, että talvi vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu :(. Tänäkin aamuna oli pakkasta 16 astetta ja maaliskuu alkaa olla lopussa, ei hyvältä tunnu ei. Kaipa mun pitää sulle joskus tässä jotakin postia rustata, kunhan vaan saisin aikaiseksi :). Pusut vastaanotettu, suukkoja myös sulle ja mukavaa päivänjatkoa sulle ja kaikille muillekin palstalaisille.

Sä se jaksat aina imarrella niin kauniisti mua :). Ei se mun vartalo mitenkään seksy ole, ihan tavallinen akka vaan olen, mut kiitos kuitenkin kehuista, on ne sitten ansaittu tai ei :).

Ei oo korkkareita jalassa vielä, pitää odottaa, et lumet sulaa ens pois :). Ei mulla mitään ihmeellistä ole päällä, ihan vaan farkut ja punainen v-aukkoinen paita. Rintsikat ja pikkuhousut ovat samaa punaista sävyä (hieman oranssiin vivahtavaa) ja lisäksi vielä valkoiset stay-up -sukat luomassa sitä keväistä tunnelmaa :). Ja huulipuna ja kynnet on TIETYSTI sävy sävyyn paidan kanssa, naisellisuus ennen kaikkea katsos...:)))

Mustat saapikkaat. En tiedä, ehdinkö meilaan tänään, katotaan nyt. Eipä ole leluvarastokaan kasvanut, olen leikkinyt viime aikoina lähinnä vain noilla ""luonnon leluilla"" :). Jaa imasenko? Mähän imaisen aina ja paljon, jos jotakin kunnon imaistavaa on tarjolla :)))