FEMALILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katsos poikaa...jo on näemmä toinen ääni kellossa! Yhtenä päivänä kirjoittelit täällä mulle ilkeästi ja nyt olen taas ""sorja söpö SEXY typy""! En kyllä mielestäni ansainnut ilkeilyjäsi, enkös mä ole ollut aina sulle kiltti ja tehnyt vain hyvää vaatimatta mitään vastapalveluksia...vähän tuli paha mieli...??
Otin muuten aamulla saapikaskuviakin, saas nähdä, tuleeko niitä lähetettyä kenellekään...kannattais olla aina kiltti mulle *vinks vinks*. Muista, että sä etkä kukaan mukaan ei ole oikeutettu antamaan mitään komentoja mulle, esimieheni on ainoa, joka saa käskyttää mua. Pusuja sulle kuitenkin :-) ja mukavaa päivänjatkoa!

Terveisin se ""Söpö sexy typy"".

Sori jos pahoitin mieles! Annatko anteeksi?? Ja olisin koko sydämmestäni oisin kiitollinen JOS viitsisit mul meilata ja kuvat yllättäis kivasti!! Kuin on! Iloista mieltä päivääs! Pusu ja hento hali.

It's okay, no problem at all :-). Kunhan muistat käyttäytyä jatkossa asiallisesti, jookos? Tää on tämmöistä harmitonta hupia, joten ei viitsitä pilata sitä kiukuttelemalla kuin pahaiset kakarat. Laitan postia jossakin vaiheessa.

Iloisen mielen toivotukset, pusut ja halit vastaanotettu, kiitoksia vaan niistä :-)=. Suukkoja sullekin ja mukavaa viikonloppua.