Tuntuu, että kaikilla muilla on jo vaihtunu uuteen... mä jumitan vanhan kanssa.
Jahvetti 09.02.2010 #12 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Miten se uusi poikkeaa vanhasta? Click to expand... No uus ei ainakaan toimi |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Miten se uusi poikkeaa vanhasta? Click to expand... No uus ei ainakaan toimi |O
vieras 09.02.2010 #14 No mulla on se uusi ja se on aivan perseestä!!! Tökkii ihan jatkuvasti ja status päivitykset tulee noin vuorokauden myöhässä jos ollenkaan, viestejä ei pääse lukemaan eikä kuvia katsomaan
No mulla on se uusi ja se on aivan perseestä!!! Tökkii ihan jatkuvasti ja status päivitykset tulee noin vuorokauden myöhässä jos ollenkaan, viestejä ei pääse lukemaan eikä kuvia katsomaan
vieras 09.02.2010 #16 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Mitä ihmeen uutta versiota? Päivittyykö se automaattisesti? Click to expand... päivitty ainakin mulla automaattisesti.ja ihan äskettäin tuli osittain uusi versio.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras: Mitä ihmeen uutta versiota? Päivittyykö se automaattisesti? Click to expand... päivitty ainakin mulla automaattisesti.ja ihan äskettäin tuli osittain uusi versio.
ap 09.02.2010 #20 Pitiki mennä kyselee, menin meinaa takas fb:hen ja koin järkytyksen... Mullaki on nyt uus ihan pimee!
Pitiki mennä kyselee, menin meinaa takas fb:hen ja koin järkytyksen... Mullaki on nyt uus ihan pimee!
vieras 09.02.2010 #22 Mä en saa oltua offline, se laittaa mut itsestään onlineksi! Onko muilla samaa? Ja etusivu sekaisin, järjestys on mikä sattuu.
Mä en saa oltua offline, se laittaa mut itsestään onlineksi! Onko muilla samaa? Ja etusivu sekaisin, järjestys on mikä sattuu.