Feikkikauneus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihmettelen"

Vieras
Mitä mieltä olette,

Hiustenpidennys? Tekokynnet? Tekoripset? Värilliset piilolinssit? Feikkirusketus?

Mua rupes sapettaan, mun frendi sanoi ostaneensa piilarit ruskeat. Mulla on itellä ruskeet simmut, ihan ilman piilareita. Hän on aina kehunnu mun silmii, ja tiedän itsekin että ne on ihanat. Mutta että pitiks ton nyt mennä oikeesti ottaa piilarit? ruskeet? ei ne edes hälle sovi... ja hää on nyt sinkkunainen et, varmaan miestä yrittää saada? entäs sit ku vetää piilarit naamalta pois? mies lähtee karkuun?

Nojoo, mitä mieltä yleisesti ottaen ootte näistä feikkijutuista?

tapansa kullakin, ja varmaan vaatii paljon aikaa ja viitsimistä. Mulla ei oo mitään tommosia, en jaksais hoitaa pidennyksiä, ripsiä, kynsiä jne- ei vaan oo mun juttu. Mies voi olla hämillään kun nainen ottaa pois värilliset piilarit tms. en mä tiedä miten ne miehet reagoi? Tunteeko itsensä huijatuksi?

No mä olen sitä mieltä että tollaset harmittomat lisäkkeet on vaan hyvä juttu jos ne kohottaa vaikka itsetuntoa tai hlö tuntee itsensä kauniimmaksi.
Leikkaukset on sitten jo isompia juttuja joilla ulkonäköä muokataan. Niissäkin hyviä ja huonoja puolia.

Taidat tehdä silmistäsi nyt isomman haloon kuin tarve olisi.

Kukin tavallaan, mutta itse vierastan. Hiustenpidennystä noista voisin itsekin harkita, ja värillisiä piilareita hauskana kokeiluna vaikka johonkin yöelämään tmv mutta ei jatkuvaan käyttöön.

Feikkirusketusta en ymmärrä, mutta en kyllä ole ikinä ymmärtänyt rusketuksen päälle. Tekokynnet olisivat ainakin omaan arkeen liian epäkäytännölliset. Tekoripsistä olen kuullut kauhutarinoita omien ripsien irtoamisesta ja harvenemisesta ja itsellä on aika pitkät ripset niin en tarvitse... en oikein muutenkaan ymmärrä, miksi pitäisi liimata lisäripsiä naamaaan, eikö ripsari muka riitä? Ehkä johonkin juhliin voisi laittaa irtoripsiä, mutta että pitäisi kokopäiväisesti...

En mää tarkottanu et se ei ois sillee hyvä asia.. mutta mietin vaan et mitä järkee sit loppupeleissään on et esim baari illan jälkeen aamulla heräät miehen vierestä että otampa tässä piilarit pois ja sitte ripset.. ohops kynnet ja hiuksetki tippuu.. lakanat on ruskeena feikkurusketuksesta...

Ei pelkästään kyse silmistä nyt, ja tietty tapansa kullakin. Mutta ite en jaksas tuommosta vaivaa nähdä? feikata nyt ittesä täysin sellaseks mitä sit et oo.... :o

mulla on ripsipidennykset ja hiustenpidennykset. mieheni ihan tietoinen näistä(eli ei joka aamu juokse karkuun mua että kuka hitto sä oot). ripsi että hiuspidennykset ei lähde ku repimällä ja siis kovaa että omat karvat lähtee mukana..

miten sua sapettaa se että sun kaverilla oli just ruskeat piilarit eikä esim. vihreitä :D ihanku pelkäisit jääväs kakkoseks. kun moni mies tykkää esim. silareista, nehän vasta "luonnottomat" onkin. niin tuskin ketään miestä alkaa hirveesti itkettää jonkun rakennekynnet. ja loppu kevennykseks, miehet ei edes älyä noita pidennys jatko "feikki" ym juttuja. ne ei edes tajua kodin olevan pommin räjähtäneen näköinen niin miten ne huomais ylimääräsen hiustupsun jonkun matamin päässä? tosiaan, ohan meikkaaminenki feikkausta, hyihyi..

Ei mitään :) kysyin että kuka kehtaa nähdä vaivaa? ja esittää jotain jota ei oikeesti ole? kyllä ymmärrän piirteiden korostamista.. mutta että en tiedä.. eikai mun päähän mahu mutta kukin taaplaaa tyylillään :)

Ei sillä ole väliä onko ne piilarit ruskeet, vihreet tai vaikkapa siniset. Mutta ite en vois käyttää esim sinisiä, tuntisin oloni jotenkin epäaidoksi? ehkä sitten jos ne olis pysyvät piilarit ettei niitä vaihdeta kun mieli muuttuu. Mut semmonen mä oon.

Ehkä näitä feikkinättejä sit oikeesti on tosi paljon :o ja aikas yleistä.

Mä en tarvitse hiustenpidennyksiä kun itsellä tuuheat ja pitkät hiukset. Tekoripsiäkään en käyttäisi, itsellä tuuheat kulmakarvat ja kai? tuuheat ripset. Tytölläni on ruskeat silmät ja itselläni vihreät, joihin olen ihan tyytyväinen.
Kynteni ovat kauheat, enkä edes jaksa kiinnittää niihin mitään huomiota. Mulla näyttäisi tekokynnet naurettavilta ja en edes osaa varoa tekemisiäni.

Ja rusketus..en jaksa maata auringossa tai solariumissa-huvinsa kullakkin

[QUOTE="alkup.";26740385]En mää tarkottanu et se ei ois sillee hyvä asia.. mutta mietin vaan et mitä järkee sit loppupeleissään on et esim baari illan jälkeen aamulla heräät miehen vierestä että otampa tässä piilarit pois ja sitte ripset.. ohops kynnet ja hiuksetki tippuu.. lakanat on ruskeena feikkurusketuksesta...

Ei pelkästään kyse silmistä nyt, ja tietty tapansa kullakin. Mutta ite en jaksas tuommosta vaivaa nähdä? feikata nyt ittesä täysin sellaseks mitä sit et oo.... :o[/QUOTE]

Toisaalta mietipä meikkaamista: harva nainen näyttää meikittä paljonkaan samalta kuin meikit naamassa :) Olen kuullut miehiltä tarinoita siitä, miten ovat järkyttyneet, kun baarista kotiin tuotu nainen on ollut aamulla kuin ihan eri ihminen kun meikit on pesty pois... ovat kokeneet tulleensa huijatuksi monesti.

Rupesin oikein miettimään omaa "feikkiyttäni". Mulla on vaalennetut hiukset, solarium rusketus ja ripsipidennykset. Ja ihan oikeesti oon hyvinkin luonnollisen ja klassisen näköinen. Hiusteni väriä luullaan usein omakseni, sopivasti ruskettunut iho näyttää mun mielestä terveeltä ja raikkaalta. Ripsipidennykset on näppärät, omat ripseni ovat tikkusuorat nämä eivät. Eikä tarvi pelätä että ois ripsarit poskilla jos vaikka naurattaa niin paljon että kyyneleet valuu silmistä:) Mielestäni hyvin toteutettuna pieni itsensä parantelu on ihan ok, kaiken voi tietty vetää myös överiksi jolloin lopputulos on jotain muuta.

Rupesin oikein miettimään omaa "feikkiyttäni". Mulla on vaalennetut hiukset, solarium rusketus ja ripsipidennykset. Ja ihan oikeesti oon hyvinkin luonnollisen ja klassisen näköinen. Hiusteni väriä luullaan usein omakseni, sopivasti ruskettunut iho näyttää mun mielestä terveeltä ja raikkaalta. Ripsipidennykset on näppärät, omat ripseni ovat tikkusuorat nämä eivät. Eikä tarvi pelätä että ois ripsarit poskilla jos vaikka naurattaa niin paljon että kyyneleet valuu silmistä:) Mielestäni hyvin toteutettuna pieni itsensä parantelu on ihan ok, kaiken voi tietty vetää myös överiksi jolloin lopputulos on jotain muuta.

Toi solariumin otto ei muuten kannata.Se nimittäin vanhentaa ihoa tehokkaasti. Vaikutukset näkyvät myöhemmin. Taidat olla vielä nuori? Elämää on nimittäin kolmenkympin jälkeenkin:) Ei ole sitten kivaa, jos on paljon auringonotosta johtuneita juonteita ja ryppyjä.

Tekoripset on kauheet.. niin yliluonnolisen näköset, ihan sama kuka on tehny, ni näyttää ku ripset osottaa sinne tänne, itse luullaan et ne on kauniit :D Rusketus todellakin vanhentaa ihoa, sen näkee sit vuosien kuluttua.. Alkaa iho oleen kun 50 v vaikka ollaan 35 v :D Mutta tehkää rauhassa " kauneutenne " eteen.

[QUOTE="alkup.";26740385]En mää tarkottanu et se ei ois sillee hyvä asia.. mutta mietin vaan et mitä järkee sit loppupeleissään on et esim baari illan jälkeen aamulla heräät miehen vierestä että otampa tässä piilarit pois ja sitte ripset.. ohops kynnet ja hiuksetki tippuu.. lakanat on ruskeena feikkurusketuksesta...

Ei pelkästään kyse silmistä nyt, ja tietty tapansa kullakin. Mutta ite en jaksas tuommosta vaivaa nähdä? feikata nyt ittesä täysin sellaseks mitä sit et oo.... :o[/QUOTE]

eiköhän tuota tee jokainen naisihminen. en ainakaan kauheen montaa ole nähny jolla ei olis jotain pakkelia naamassa tai väriä hiuksissa.

En osaa "tuomita" mitään noista. Kaikkia paitsi hiustenpidennystä olen kokeillut, mutta mikään noista "feikki-jutuista" ei ole jäänyt päälle. Olen niin laiska , etten jaksa niitä huoltoja, vaikka esim. ripsistä periaatteessa tykkäsinkin. Mielestäni vähän kaksinaismoralismia kauheasti arvostella jotain hiustenpidennyksiä ym. jos itse kuitenkin värjää hiuksia ja meikkaa. Se, onko ulkonäkö sellainen muovinen, riippuu kyllä enemmän naisen tyylistä, kun noiden feikkijuttujen käytöstä.

ihan samaa sarjaa, kun hiusten värjääminen. Sitten vielä luullaan näyttävän niin luonnolliselta muka et huh. Jossain määrin ymmärrän ja jossain määrin ne on aika karseita.

Yhteistyössä