Feikkaako miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskoako vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskoako vai ei

Vieras
Täällä on ollut puhetta naisista, jotka teeskentelevät orgasmin, mutta teeskentelevätkö miehet sängyssä?

Siemensyöksyä nyt ei voi (tietääkseni) teeskennellä, mutta onko miesten kiihkeys, ääntelyt, hurmioituneet sanat rakastelun ihanuudesta ja naisen vartalon ja rakastelutaitojen ylistys ja vain varmistusta saannista myös tulevaisuudessa?

Entä siinä tapauksessa kun miehellä ei edes seiso kunnolla ja laukeaminenkin on työn takana, mutta hän kuitenkin kertoo kuinka ihanaa se on?

Tekeekö mies tämän sydämestään vai pelkästään miellyttääkseen naista?

aina ei voi seistä kunnolla, on päiviä jolloin ei meinaa okein seisoa ja taas päiviä jolloin on oikein juhlakunnossa, naisen
pitäisi osata kiihottaa eri tavalla, ei aina mennä sänkyyn jalat leviälle ja tuus nyt ukko, että päästään nukkumaan
mulla on huomenna työpäivä.. ja vähän päätäkin särkee...

Hanski vastasi vähän asian vierestä.

Nähtävästi potenssiasia on miehille niin arka, ettei siitä saa mainita, anteeksi.

Kysymys koski siis sitä, että teeskenteleekö miehet sängyssä.

asiaa sekin on ja tosiasiaa...itse en teeskentele miksi pitäisi,
kyllä nainen huomaa sen jos mies teeskentelee...kaikki peliin...ja sen voisin vielä lisätä, kun mies vanhenee,se tarvii
enemmän erilaisia kiihokkeita...

teeskentelee. Minä ainakin olen joskus teeskennellyt, vain päästäkseni eroon ikävästä sänkykumppanista. Ja joskus siksi että saisin naisen uskomaan että oli niin halavatun ihanaa. Joskus pieni feikki on paikallaan ettei loukkais kumppania(naista),toisaalta se on aika typerää. Eikö voisi sanoa suoraan jos ei ole mukavaa? Miehestä kyllä toisaalta huomaa helposti jos fiilikset ei ole korkeella, kyllä se suoraan seisokkiin vaikuttaa. Ei paljon auta sanoa että on mahtavaa kun seisokki on nolla. Voi tietysti olla muuten mukavaa kun on vaan lähellä ja nainen nauttii...

Vastaan tähän naisena vaikka mieheltä kyselitkin koska olen huomannut että KYLLÄ FEIKKAAVAT. Ja sitä enemmän mitä enemmän on puutetta itse suorituksessa yrittävät puhua pyörryksiin.. tottakai toisen lähellä on hyvä olla sängyssä mutta ei se parhaaseen lopputulokseen aina vie.

Mutta miksi edes pitäisikään? Eihän nainekaan ihan aina laukea samanlailla ja samalla voimakkuudella - silti voi tuntua tosi hyvältä. Minä ainakin sujuvasti kuuntelen kaikki ylistykset on ne sitten totta tai ei. Mutta tosi sonni ei kyllä kerkiä jutella siinä samalla sen suurempia kun keskitytään itse asiaan.Niin ja menee ne miehenkin silmät kiinni kun oikein nauttii ja juuri ennen täyttymystä. Katsopas vain ap. jos samalla kykenet. Loppurutistus on sellaista naaman rusinaksi menoa että ihan naurattaa joskus...

Muutaman kerran on tullut feikattua kumin kera. Kumin kanssa se on lapsellisen helppoa. Joskun vaan ei tavallaan huvita touhu, vaikka nainen olisi kuinka kiimainen tahansa. Joten sitten nuollaan pimppiä ja ""naidaan kuin kani"", vaikka tekisi mieli olla muuten vain lähellä. Kaikki tämä naisen miellyttämiseksi, tai muuten saa selitellä ihan liikaa...

Oikeastaan miehen seksuaalisen halukkuuden naista kohtaan nainen tietää/tuntee helposti:

1) kuinka kova seisokki on. Tämäkin vaihtelee, jotkut naiset vaan saavat aikaiseksi ""paremman"" seisokin. Eikä sillä ole mitään tekemistä pelkästään naisen ulkonäön kanssa vaan naisen ""yleisasenteesta"" seksiä kohtaan. Tietenkin seisokki voi vaihdella ajan mittaan samankin naisen kanssa. Jos kyseessä on ns kymmenes varvi (erään naistuttuni lanseerama termi) eikä miehen seisokki ole ihan paras mahdollinen tuolloinkaan, hänellä on itsensä kanssa ongelmia tai hän ei yksinkertaisesti koe naista ""ihan-niin-haluttavaksi"". ""Kymmenes varvi"" tietenkin ajallisesti hajautettuna parin kolmen viikon ajalle, en muista tarkalleen miten naistuttuni määritteli asian.

2) kuinka monta kertaa nainen saa miehen innostumaan uusintaan lyhyen ajan sisällä. Pätee erityisesti alle kolmekymppisillä miehillä. Jotkut naiset vaan saa miehen innostumaan paremmin kuin toisen (ja kääntäen). Rehellisesti sanottuna, vaimoni saa minut innostumaan max 3 kertaa vuorokaudessa. Sitten poikamiehenä ollessani kohtasin naisia, joiden kanssa 8-10/vrk varvia oli helposti hoidettu.

Ja ""et rakasta vaimoasi tarpeeksi""-kommentit voi jättää lausumatta, jos seksi olisi minulle nykyään niin tärkeää kuin se oli esim 10 vuotta sitten niin en olisi vaimoni kanssa. ""Vanhemmiten"" vaa'assa painaa muutkin seikat kuin alituiset hyvät panot.

Hanski teki tämän klassisen keikauksen eli ei aina ole juhlakunnossa, MUTTA sehän on naisessa se vika.
Ei aina ole pakko etsiä syyllistä. Eiköhän se kuulu ihan normaaliin ihmisyyteen ja mieheyteen ettei aina seiso.

siinä on?naiset nauraa pienille pippeleille,miehen naamalle huipun hetkellä, ihan kuin miehen toiminnot olisivat jotenkin naurettavia? Miksi ihmeessä ootte miesten kanssa jos se teitä niin naurattaa. Miettikääpä syitä jos ette saa miestä innostumaan,ei se varmaan paljon innosta kun nainen on koko ajan sen näkönen kuin olisi purskahtamaisillaan nauruun, rupea siinä sitten hommiin...

Hyvin harva nainen pystyy antamaan miehelle sängyssä sellaista kyytiä ja tyydytystä, että nuo ääntelyt, hurmioituneet sanat ja ylistäminen olisivat paikallaan.
Mutta koska niitä on helppo feikata ja naiselle ne ovat kuitenkin tärkeitä, niin miksi ei pistä kykyjään peliin ja ""esitä"" taivaallista seksiä saavaa miestä.

Missään nimessä pienin pointti ei ole tuo tulevien saantien varmistaminen.

Eräskin neito kerran kysyi, saavatko muut naiset minut niin hurjaan kiihkoon, kuin hän näyttää saavan. Vastaus oli luonnollisesti ei tietenkään ihan näin hurjaksi, vaikka melkoinen ori olen.
Tällä varmistin sen, että saanti häneltä on takuuvarmaa. Monasti hän jopa näkee vaivaa, että pääsee näyttämään seksinpapittaren kykyjään. Se hivelee hänen itsetuntoaan ja minä saan pillua. Mikäs sen mukavampaa.

Huom! Ei naisenkaan kannata maata lahnana, vaan antaa edes jotain elämää ulos itsestään.

Mietiskelen vaan että mitä naiset siitä tykkäis kun aivan huippuhtkellä mies alkaa nauraa naiselle että oletpas hassun näköinen kun naamasi on rutussa kun orkuusi lähestyy. Mietin että mikä olisi heidän reaktio? Luuelnpa että koko homma tyssää sitten siihen. Mutta en minä ymmärrä miksi nainen edes ajattelee noin että onpas mies hassun näköinen kun hän laukeaa. Minun mielestä siinä ei ole mitään ihmelistä!

Kiitos vastauksista, pääsääntöisesti ne vahvistivat epäilyni.

Ikävää sinänä, että sain vahvistuksen asialle, sillä itse en teeskentele koskaan ja tuntuu kurjalta jos toinen teeskentelee.

Näytän kun tuntuu hyvältä (yleensä tuntuu!) ja olen sitten vaisumpi jos ei tunnu niin hyvältä. Mutta koskaan en naureskele enkä loukkaa miestä.

Olen saanut ylistystä osakseni, mutta sen ylistyksen vastaanottaminen on minulle hiukan vaikeaa, koska itse en osaa sitä miehelle sanoa, vaikka siinä suhteessa olenkin onnellinen, että aihetta useinkin olisi!

Koska suurin osa miehistä tunnusti teeskentelevänsä, kertokaas myös oletteko te sitten koskaan saaneet sellaista seksiä, että se ylistys on aiheellista?

Kyllä olen, mutta äärettömän harvoin.

Tässä asiassa täytyy pitää kristallinkirkkaana mielessä, että jos jätät naisen kehumatta, on seuraava pillunsaanti kiven takana. Naisilla tätä ongelmaa ei ole, joten voit ihan vapaasti ""näyttää"", miltä tuntuu. Naureskelu ja loukkaaminenkaan ei sulje tallin ovea, useimminten.

Yhteistyössä