FB -Ystäväpyynnöstä! :(

  • Viestiketjun aloittaja snif
  • Ensimmäinen viesti
snif
Moi,

mua harmittaa kamalasti kun eilen ja toissapäivänä sain eräältä ulkomaalaiselta nuorehkolta mieheltä (kuva ihan jees) ystäväpyynnön, siis kaksi kertaa, jonka kummallakin kerralla viruspelossa hylkäsin/poistin heti senkummemmin edes klikkaamatta nimeä auki että löytyykö mitä tietoja ja oisko ollu "avoin" profiili tai edes mistäpäin maailmaa ois ollu.. Ja nyt sii harmittaa niin vietävästi kun en edes löydä häntäö fb-haulla, että oisin priva-viestillä kysyny et mistä tunnettais, sillä sillä nimellä kohteita on yli 550 ympäri maailmaa ja suuri osa niin ettei edes profiilikuva näy:( Toisaalta vaivaa et oisko ollukki joku tuttu jota en kyllä lähes varmana tunne mistään, mut jos hän tunsikin mut? tai oli joku joka mun ois ollu hyvä tuntee?! en siis löydä mistään sitä... onko muille tullu outoja ulkomaalaisia ystävä kutsuja? teinkö tyhmästi kun poistin sen? Arvatkaa oonko pettynty että ei enää kolmatta kertaa pyytäny frendiks, ku enhän tienny etten tule enää löytämään häntä tuolta netistä mistään.. vai onnistuuko mitenkää nähdä se kene pyynnön on hylänny..
MItä teen, kaipaa lohtua tmv. Kiittti viisaista jotka osais neuvoo.
 
No, monesti ulkomaalaiset on lähettänyt kaveripyynnön mutta olen aina hylännyt. Ja eihän se jää ainakaan minun tietääkseni mihinkään tietoihin ylös, että joku on pyytänyt kaveriksi ja sitten hylännyt. Tovottavasti se pyytäis uudelleen sua kaveriksi! =)
 

Yhteistyössä