FB:n pprofiilinpäivitysapuja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iines

Vieras
Miten saan lisättyä siihen parisuhde osioon sen mistä lähtien olen esim. ollut naimisissa?
Näin yhden tutun profiilissa lukevan että on naimisissa ja sen alapuolella vuosipäivä 2008.
?! En ossoo tehdä tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:
Etusivulla profiilikuvan tykönä muokkaa profiilia------ parisuhteet-----siellä vuosipäiväkohta

Kiitti! Enpäs tajunnut että tuollakin on.....katoin asetukset-kautta ja siellä ei lukenut mitään.

Etusivulla profiilikuvan tykönä muokkaa profiilia------ parisuhteet-----siellä vuosipäiväkohta

Eipäs mulla luekaan parisuhteissa kuin että on mahdollisuus linkittää puolison nimi ja lapset. Missä ihmeessä se vuosiopäivä on?!
Vai pitääkö puolison nimi laittaa ja vasta sen jälkeen saa kohdan vuosipäivä? Ei taas tajua. Mulla kyllä lukee että naimisissa, eikö se riitä jos haluu mainita naimisvuotensa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap huutaa APUUVVA!:

Eipäs mulla luekaan parisuhteissa kuin että on mahdollisuus linkittää puolison nimi ja lapset. Missä ihmeessä se vuosiopäivä on?!
Vai pitääkö puolison nimi laittaa ja vasta sen jälkeen saa kohdan vuosipäivä? Ei taas tajua. Mulla kyllä lukee että naimisissa, eikö se riitä jos haluu mainita naimisvuotensa?

Mulla on miehen nimi siinä niin silloin ainakin tuo vuosipäiväkohta tulee. Lukee heti miehen nimen ja profiilikuvan alla

Yhteistyössä