FB:n kirppiksistä kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonsukka

Vieras
FB:n kirppiksistä kysymys?
Hei , Onko täällä henkilöitä jotka myyvät näissä kirppiksillä vaatteitan. Miten nämä postitukset menee? Mihin esim laitatte vanutoppista ja muita paitoja/bodeja? Mitä maksaa?

Kyllä mä ainakin oon ihan postitse saanut ostami tuotteet. Pakkauksina ollu millon mitäkin... on tullu kirjekuoressa jos on mahtunut sellaiseen ja on tullut jokunen juttu laatikossakin... ja sitt ihan vaan postin sellaseen ruskeaan pakettikuoreen pakattuna. Kulut sitten tietty vähän vaihdellu pakkauksenkin mukaan... ett laatikkohan paina itsessäänkin jotain joten siitä saattanu tulla vähän lisäkuluja jne. Mutta mitään en oo noutanu mistään kauempaa

Siis millä tavalla mihin laitatte? Ne voi paketoida kirjekuoreen, muovipussiin, paperiin yms. Kannattaa laittaa paperinki sisään muovipussi ettei tuote likaannu jos kuori menee rikki. Postin sivuilta voi katsoa hintoja, mut kannattaa mahdollisimman littanaksi laittaa että mahtuu luukusta ni on halvempaa. Esim bodyn lähettäminen maksaa 2luokassa 0,75 tai 1,20. Painon mukaan menee hinnat. Toppis menee maksina ja hinta riippuu painosta. Postin sivuilta löytynee myös vastauksia. :)

Just lähetin kaksi bodya ja laitoin ne A4 kirjekuoreen. Punnitsin ( 190g) ja katsoin netistä hinnan. Alle 250g kirjeet 1,50e. Löin kaksi postimerkkiä ja sillä selvä. Itse olen saanut ostamiani tuotteita esim. muovipussiin tiiviisti pakattuna.

Yhteistyössä