Fb kuva, millainen kuva on mielestäsi typerä tai epäsopiva?

  • Viestiketjun aloittaja heli nä
  • Ensimmäinen viesti
"niin"
itse en ainakana ymmärrä sitä, että miksi ihmeessä nettiin pitää laittaa kuvia lapsista. ja siis tässä tapauksessa nettiin, niiin että kaikki voivat sen nähdä ja yhdistää kuvan äitinä minuun. en itse laittaisi kuvaa niin, että kuka tahansa sen voi nähdä, muita kuviahan voi sitten rajailla eri ryhmille.
 
"vieras"
Kieltämättä jäin hiukan haavi auki, kun yksi tyyppi oli laittanut profiilikuvakseen BIKINIKUVANSA!!
Siis joo, ihan nätti kroppa oli hällä, mutta silti.

Minusta profiilikuvan kuuluu olla henkilön OMA NAAMAKUVA. Ei mikään saksanpaimenkoiran perse tai kuva lapsen varpaista.
 
"vieras"
[QUOTE="haha";23997125]Imetyskuvat, mä repeen aina. :D[/QUOTE]

???????????????????? Eli teinit hirnuu ja tirskuu tisseille tuollasessakin yhteydessä ? Tunteeko joku vastaavanlaista aikuista ?
 
[QUOTE="vieras";23997258]niin voisko nyt joku selittää miksi se äiti ja lapsi kuva yhdessä on niin kauhee?[/QUOTE]

Ei se olekaan.
Joku vain ajatteli, että varmaan sellainenkin kuva jollain on ja yritti sitten moisille saada pahan mielen.
:)
 
Kaverini
Yhden lapsen yh siis. En jotenkin ymmärrä kun on kuvia missä istuu baarissa minimekko päällä ja jalkojen välistä näkyy vako (stringit jalassa tosin mutta kuitenkin)
Sitten on näitä minihame kuvia missä melkein pylly vilkkaa ja aina on kuvissa rinnat edessä, perse takana+bikini kuvat. En vaan käsitä miksi pitää itseään "esitellä" tuollalailla.
 
vrs
Niin no, mun mielestä profiilikuvaksi pitää laittaa sellainen, mikä kuvastaa itseä. Ei sen tarvitse olla oma naama, tai edes kuva itsestä.

Äiti + Lapsi kuvassahan kertoo, että olen äiti ja tärkeä osa elämääni on tämä lapsi tässä. Samaten joku lemikkikuva tms. Minulla on myös ollut imetyskuva profiilikuvana, koska se mitä ajattelen imetyksestä ja lapsentahtisuudesta ym, on niin iso osa persoonaani, että jos se kuvassa jotakuta riepoo, voi ko hlö sitten poistua kaverilistalta.

Välillä profiilikuvassani on vain lapset, välillä puutarhaani tai joku maisema lenkkipolun varrelta.
 
Noh, facebookin säännöthän sanoo, että profiilikuva pitää olla kuva itsestään. Ja on se mustakin kivempi, ettei naapurin koira pällistele kuvassa, vaikka se kuinka olis söpö ja herttainen.

Itse tykkään noista ihan normaaleista kuvista, ei liikaa yritystä, ei känneilyä, paljastavuutta, vaan ihan normi naamakuva, jotta kaikki tietää kenestä on kyse, kuvan perusteella. :)
Anteeksi, jos kukkahattuni kiristää.
 
"Gemma"
Mä en tajua sitä että laitetaan profiilikuvaksi joku netistä otettu kuva. Oli se sitten jullkkis/urheilija, luontokuva, eläin, kulttuurimaisema, ihan mitä tahansa, muuta kuin oma/tutun ottama kuva, niin en ymmärrä :O
 

Yhteistyössä