FB-apua! Uuden kaverin lisääminen + tiettyjen kuvien piilottaminen häneltä saman tien...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eee"

Vieras
Yks henkilö pyysi lisäämään itsensä kaveriksi Facebookissa (ei itse pysty löytämään minua Facebook-haulla). Mulla on sellaisia kuvia siellä, joita en haluaisi hänen näkevän.

Mutta saanko piilotettua ne häneltä jo etukäteen, ennen kaveriksi lisäämistä? Vai pitääkö mun vahdata sormet syyhyten koneella ja odottaa, että hän hyväksyy kaveripyyntöni, ja sitten supernopeasti yrittää piilottaa kuvat ennen kuin hän ehtisi nähdä niitä?

Sun olisi pitänyt jo ennen kaveripyynnön lähettämistä muodostaa kaveriryhmä, johon tämä kaveri kuuluu (kaveripyynnön yhteydessä voi määritellä tulevan ryhmän), ja sit olisit piilottanut tarvittavat kuvat tältä ryhmältä. Tai oliko se nyt kätevämpää siten, että kaikki jotka saa kuvat nähdä kuuluvat tiettyyn sallittuun ryhmään, ja kuvat määritellään näkyvän vaan tälle ryhmälle (johon et siis lisää tätä uutta tyyppiä).

kaikki jotka saa kuvat nähdä kuuluvat tiettyyn sallittuun ryhmään, ja kuvat määritellään näkyvän vaan tälle ryhmälle (johon et siis lisää tätä uutta tyyppiä).

Näin mä tekisin, ei tarvitsisi jatkossakaan miettiä kun tulee uusia kaveripyyntöjä, että tarvitseeko uusilta kavereilta piilottaa jotain. Lisäät sitten ne uudet kaverit siihen ryhmään, joka näkee kuvat, jos haluat heidänkin näkevän.

[QUOTE="Nuuh";25375175]Kyllä ennen ainakin on voinut jälkikäteenkin voinut laittaa kavereita uusiin ryhmiin ja useampaankin ryhmään samaan aikaan.[/QUOTE]

miten se tapahtuu?

Yhteistyössä