Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:KALLIS!
Alkuperäinen kirjoittaja Ois iiiiiiihana!:Kodin ykkösessä muistaakseni löytyy myös!
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Joo, se on kallis. Mut siksi haluanki tietää et onko se ihan turha, läsähtääkö heti, niiku noi tavis säkkituolit..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin 3kk sitten verkkokauppa.comista ja kyllähän se on hyvä löhöpaikka, en nyt oikein osaa sanoa onko hintansa väärti. En oo ainakaan vielä huomannu että täytteet olis läsähtäneet... Kallis, mut ihana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin 3kk sitten verkkokauppa.comista ja kyllähän se on hyvä löhöpaikka, en nyt oikein osaa sanoa onko hintansa väärti. En oo ainakaan vielä huomannu että täytteet olis läsähtäneet... Kallis, mut ihana![]()
Paljonko maksoi?
Ja muut kans jos hintoja tietää niin kertokaa..
Tuolta FinnishDesingShopissa maksaa 220e toi perus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Saaru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ostin 3kk sitten verkkokauppa.comista ja kyllähän se on hyvä löhöpaikka, en nyt oikein osaa sanoa onko hintansa väärti. En oo ainakaan vielä huomannu että täytteet olis läsähtäneet... Kallis, mut ihana![]()
Paljonko maksoi?
Ja muut kans jos hintoja tietää niin kertokaa..
Tuolta FinnishDesingShopissa maksaa 220e toi perus.
229 sis postarit