Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
eipäs ku huonompiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
Njaa, mulla taas 3,000,000 kolikkoa ja farmi laajimmillaan. Pidän Farmtownista,siellä kun voi työskennellä muiden farmeilla ja nimenomaan saa sitä rahaa. Eikä tarvi pelleillä minkään kolikoiden ja "käteisten" kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:no se farmtown vasta kökkö onki! mä en saa kerättyy rahaa nii millää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samanlainen, paitsi että Farmtown on huomattavasti parempi.Alkuperäinen kirjoittaja apuja kiitos:Minä aloittelin viljelyä vasta viime viikolla. Tuo pelihän on lähes sama kuin Farmtown? Minä en pääse laajentamaan farmia, koska en omista tarpeeksi naapureita.. Miten tuossa pelissä saa hankittua tehokkaasti rahaa? Viljelen kyllä ahkerasti, mutta siinähän menee iäisyys, että saan rahat rakennukseen, tai koneisiin.
Farmvillessä oon jo laajentanu 2x ja ostin eilen ulkohyyssin
rahaaki on mukavasti kertyny! Kohta pääsee traktorin ostoon!
myös muualta saa duunia ja voi tienata rahaa sekä pisteitä =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sekin Farmtownissa on parempaa, ei tarvitse naapureita voidakseen laajentaa farmia.
Näin!! =)Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:minä B) FarmTownissa olen kans,ja se on jopa parempi