FarmVille meni rikki :(

  • Viestiketjun aloittaja Pelaaja
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaja
Nyt on tasan 2viikkoa kulunut siitä kun farmvilleni meni rikki. Aina kun aukaisen pelin, kuluu tasan 1min kunnes näytössä lukee "Saving your farm, please do not glose your browser" tai jtn vastaava... odottelen ja odottelen,mutta ei se "saveta" vaan tilttaa... ja ikinä en pääse tekemään maatilan töitä loppuun. Yrittänyt 3krt/päivä ja aina sama homma, jo 2viikkoa ja eikun jatkuu vaan :(

Onko muilla ollu näin pitkäaikasia ongelmia ja mitähän sitä tekis et se alkais toimimaan.... :(
 
xx
Ei ole ollut vastaavia ongelmia (aikoihin). Oletko mennyt mukaan johonkin huijaussivustoon, jolla saa lisäkanakoppeja tai muuta ekstraa? Minä varon niitä tarkasti, kun pelkään, että rikkovat pelin... (Enpä muutenkaan siedä mitään huijaamista, mutta pelkään myös tuota pelin rikkoontumista.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Ei ole ollut vastaavia ongelmia (aikoihin). Oletko mennyt mukaan johonkin huijaussivustoon, jolla saa lisäkanakoppeja tai muuta ekstraa? Minä varon niitä tarkasti, kun pelkään, että rikkovat pelin... (Enpä muutenkaan siedä mitään huijaamista, mutta pelkään myös tuota pelin rikkoontumista.)
En ole mennyt mihinkään mukaan :( olen siis ap...

 
tyy
Mulla on aina lähtenyt pois sivun päivityksellä. joskus se lähtee ihan omia aikojaankin kun käväsee jääkaapilla.

Päivitystä voi kokeilla muutamaankin kertaan jos eka kerta ei tepsi.
 

Yhteistyössä