Farmville asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maxine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maxine

Vieras
Mä piilotin pari kuukautta sitten Facebookin etusivulta Farmvillen. Siis niin, ettei ne kaikki ilmotukset näkyis aina siinä uutiset osiossa. Mä en tajunnut, ett kun ne on piilotettuina, mä en voi myöskään saada niistä niitä ylimääräisiä lahjoja, eläimiä, polttoaineita yms.

Haluaisin Farmvillen taas näkyviin, mutta en saa sitä mistään. Apuja! Miten saan sen taas näkyviin= pois pilotetuista?

Rullaa ihan alas etusivu, ja klikkaa alhaalla oikealla olevaa Muokkaa asetuksia-kohtaa. Siellä on lista niistä sovelluksista mitkä oot piilottanut ja klikkaat ruksia Farmvillen kohdalla niin alkaa taas näkymään. :)

Toivottavasti auttaa. Olen meinaan kokeillut sitäkin, mutta nytkin kun menin katsomaan asetuksia siellä oli edelleen Farmville piilotettujen listalla vaikka olen sen sieltä poistanut muutaman kerran. Poistin ruksin taas. Ei ainakaan vielä etusivulla näkynyt Farmvilleä. Voiko Facebookiin ottaa yhteyttä jotenkin ja pyytää niitä korjaamaan tilanteen, jos ei näy vieläkään? Kun en ole löytänyt paikkaa, mistä saisin apuja. Siellähän on niitä pulmatilanteiden kysymyksiä ja vastauksia, mutta ei siellä ollut neuvoa tohon mun tilanteeseen.

Etusivulla on uutiset, kohokohdat ja viimeiset, niin sun pitää ensin klikata se kohokohdat, sit mennä sinne alas muokkaa asetuksia, ja siellä pitääs olla Farmville ja sit klikkaat kohdasta lisää uutisiin ja paina sulje.

Yhteistyössä