Farm Town Fb:stä (turhis )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Todellakin oon koukussa siihen.. ja vielä kun hyvä kaverini on myös, niin siellä sitten käydään töissä toistemme tiloilla ja samalla chattaillaan, niin kyllä saa aikaa kuluun...

mä oon vast tasolla 8 ja koko ajan pitäs olla siel tekees jotain...nyt yritän saada kokoon niin paljon rahaa et saan ostettua sinne talon..sit pitäs saada lisää maata ostettuu kun loppuu kohta tilat kesken =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä oon vast tasolla 8 ja koko ajan pitäs olla siel tekees jotain...nyt yritän saada kokoon niin paljon rahaa et saan ostettua sinne talon..sit pitäs saada lisää maata ostettuu kun loppuu kohta tilat kesken =)

miten sitä maata saa ostettua lisää

Alkuperäinen kirjoittaja uus avuton:

Kun on saavuttanut tietyn tason, voi ostaa lisää maata Realtor Officesta.

Alkuperäinen kirjoittaja uus avuton:

mä en ihan tarkkaa tiedä mut pitää olla tietyllä tasolla ennen kun sitä voi ostaa

Noh, mä olen tasolla 30 nyt, ja tuskastuttavan hitaasti lähestyy seuraava taso...mulla häämöttää haaveissa se kartano....
Mulla on hei sivle siellä 22 kaveria, joista 21 on aikuisia naisia ja yksi armeijaikäinen nuorimies, kummipoikani, leikkimielellähän tuotta, hih, ja hauskaa on!

Alkuperäinen kirjoittaja Nonnamonna:
Onkohan tää sama peli kuin FarmVille? Vaikuttaa samalta tai oha niitä varmaan monia versioita ;)

Ei ole, kun se FarmVille on sellainen höpöversio varmaan FarmTownista. Jostakin kumman syystä minä pelaan niitä molempia. :xmas:

Yhteistyössä