V
vieras
Vieras
voi juma et mä oon jäänny siihen ihan koukkuun...Aikuinen ihminen..*nolo*
Onko muita kanssa sisaria jotka koukussa siihen...
Onko muita kanssa sisaria jotka koukussa siihen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja facebook:koukussa ollaan, harmittaa vaan kun menee tilan hoitoon niin paljon aikaa ja hidasta puuhaa..
Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Hei naiset....ette oo tosissanne![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon vast tasolla 8 ja koko ajan pitäs olla siel tekees jotain...nyt yritän saada kokoon niin paljon rahaa et saan ostettua sinne talon..sit pitäs saada lisää maata ostettuu kun loppuu kohta tilat kesken =)
Alkuperäinen kirjoittaja uus avuton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon vast tasolla 8 ja koko ajan pitäs olla siel tekees jotain...nyt yritän saada kokoon niin paljon rahaa et saan ostettua sinne talon..sit pitäs saada lisää maata ostettuu kun loppuu kohta tilat kesken =)
miten sitä maata saa ostettua lisää
Alkuperäinen kirjoittaja uus avuton:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon vast tasolla 8 ja koko ajan pitäs olla siel tekees jotain...nyt yritän saada kokoon niin paljon rahaa et saan ostettua sinne talon..sit pitäs saada lisää maata ostettuu kun loppuu kohta tilat kesken =)
miten sitä maata saa ostettua lisää
Alkuperäinen kirjoittaja belle82:Mä oon 27 levelillä ja tuskailen nyt sitä, kun nykyään kestää niin kauan saada uusi leveli... aluksi niitä sai niin helposti!
Alkuperäinen kirjoittaja uus avuton:mikähän se taso on siihen maan ostoon..
Alkuperäinen kirjoittaja Nonnamonna:Onkohan tää sama peli kuin FarmVille? Vaikuttaa samalta tai oha niitä varmaan monia versioita![]()