Farkut pulleelle naiselle!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punkeroinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punkeroinen

Vieras
Mua himottais ostaa itelleni farkut, mut en oo mistään vielä sopivia löytäny. Mietin aina, kun ihmisiä näen, että mistä ne vielä muakin isommat on ne farkkunsa repiny! Mä oon kylläkin sellanen tasapaksu, jolla ei oo kunnollista vyötäröö, eli mulla jää farkut perseestä roikkuun ja reidestä liian leveet, mut vyötärö ei mee kii...

Elloksesta kattelin nyt, et olis plus-osastolla kivoja! Mä oon 163cm/98kg. Minkä kokoisia te ISOT olette, jotka farkkuja käytätte??

Alkuperäinen kirjoittaja punkeroinen:
Alkuperäinen kirjoittaja GG:
seppälän GREAT GIRL, suosittelen

Thanks. Pitääpä käydä kattomas. Seppälä lähin kauppa..

Laita vielä S perään ; ) niin löytyy oikea mallisto. Mutta ainahan seppälässä on palvelevaa henkilökuntaa.. siis kysy rohkeesti niiltä. Missä kaupungissa meinasit soppailla??? jos saa udella...

Mie oon aikalailla saman kokonen vähän pidempi ja vähän painavampi ja käytän n.48-52 kokosia vaatteita. Oon löytäny hyvin istuvia farkkuja ellokselta, lindeksistä ja just ostin kappall:ista.

Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
Alkuperäinen kirjoittaja hunsvotti:
Melkein saman kokoinen ku sinä :D pikkasen lyhyempi ja ihan pikkasen vaan keveämpi... :ashamed: .

Ootko löytäny farkut jostain itelles?

Juu-u, Lindex, H&M ja sit pari nettiputiikkia...

Saako udella, mitä kokoo käytät? Mulla normaallisti vaatteet xl-50/52

L/46 menee nyt. Enkä mä tosiaan ole kovin paljoa sua pienempi... peräpää on kyllä aivan järjettömän iso muuhun verrattuna :whistle: :ashamed: :headwall:

anttilan isojen tyttöjen sivuilta olen pari kertaa löytäny kivoja. jo koko on mulla 46-48 ja joitakin myös seppälästä. H&M vaatteet ei sovi päälle vaikka kuinka ostais sieltä isojen mallistosta ja kuinka isoo tahansa

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
Seppälä, HM, Lindex... ja hyvin yleensä istuvat, ehkä joskus tarttee lahkeita lyhentää.

Siis oikeesti löytyykö H&M muka isompia kokoja? Tai siis onhan siellä mut ei mun mielestä esim. h&M:n 46 koko vastaa muiden liikkeiden vastaavaa kokoa vaan on huomattavasti pienempi, onko ne siis muuttuneet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Seppälä, HM, Lindex... ja hyvin yleensä istuvat, ehkä joskus tarttee lahkeita lyhentää.

Siis oikeesti löytyykö H&M muka isompia kokoja? Tai siis onhan siellä mut ei mun mielestä esim. h&M:n 46 koko vastaa muiden liikkeiden vastaavaa kokoa vaan on huomattavasti pienempi, onko ne siis muuttuneet?

kyllä ne mulle ainakin mahtuu hyvin ja istuvat. ja kokojakin oon nähnyt kokoon 56 asti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kyllä ne mulle ainakin mahtuu hyvin ja istuvat. ja kokojakin oon nähnyt kokoon 56 asti.

Ahaa :) no tää lähteekin selaileen kuvastoa ;)

Joo, siis H&M:llä on tää BiB (Big and Beautieful) -mallisto. Siinä on tosiaan kokoja 56:een saakka. Ja osa vaatteista ainakin ihan tosi jees näköisiäkin, varsinkin alaosat. Itse käytän kokoja 46-50 riippuen.

Yläosista... tänä kesänä on Lindexillä ollut mahtava valikoima erilaisia tunikoita - mie oon ostanu niitä kasapäin :).