Farkut pikkujouluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati1974

Aktiivinen jäsen
24.12.2005
2 308
0
36
Elikäs meillä on parin viikon päästä lauantaina työpaikan pikkujoulut. Suurin osa ketä sinne tulee, on n. 20-30v miehiä. Pikkujoulut pidetään paikallisessa pikkukuppilassa. Kysymys kuuluukin; onko ihan hölmöä laittaa farkut ja semmonen siistimpi paita, vai pitäskö laittaa ihan hame(mitä en kyllä nyt yhtään omista :/ )? Tunnen vaan tätä porukkaa niin hyvin, että siellä ei varmaan kellään ole mitään pukuja päällä. En viittis ryyppäjäisten takia vaan hametta ostaa, enkä kyllä tuntis itteäni kotosaksikaan semmosessa.

Jos kysessä on paikallinen lähiöbaari missä muu kansa on tuulipuvuissa, ja ryyppäjäiset farkut menee ihan hyvin. Siistimmässä paikassa laittaisin kyllä itse suorat housut jollen hametta haluaisi laittaa. Riippuu siitäkin mitä työkaverit on laittamassa päälle. Farkut on aika nolot jos miehillä on suorat housut ja pikkutakki -linja. Kai sä omistat muitakin housuja kuin farkkuja?

Farkut mä laittaisin...Ne on turvallisemmatkin kuin hame, mikäli meinaat vetää jurrit :D:D:D...Ei tarvi huolwhtia, onko sukkahousut menneet rikki, tai onko hame vessareissun jälkeen kääntynyt taakse kuuluvat vetskari eteenpäin tmv...

Laita farkut, jos viihdyt niissä paremmin. Itse tykkään pukeutua hameisiin ja mekkoihin aina kun on vähänkin syytä, mutta sehän on ihan omasta tyylistä ja mieltymyksestä kiinni :) Baarissa kyllä toimii farkut ihan hyvin.

Yhteistyössä