En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta isommat.
riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta isommat.
Plösähtänyt olen. Nyt hirveä totuus paljastui kun en ollut pariin kk noita housuja kokeillut. Haluan ne taas nopeasti sopiviks, onkohan jumppa vai ruokavalio nopeampi keino...Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta isommat.
Kyllä mä luulisin että ruokavalio on paljon nopeampi keino Itekkin täällä pudottelen painoa ruokavaliolla kun ei vielä liikkumaankaan saa lähteä synnytyksen jäljiltä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plösähtänyt olen. Nyt hirveä totuus paljastui kun en ollut pariin kk noita housuja kokeillut. Haluan ne taas nopeasti sopiviks, onkohan jumppa vai ruokavalio nopeampi keino...Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:riippuu mitä vuoden aikana oot tehny? synnyttänyt? lihonut? lopettanut treenauksen? siitä mitä oot tehny riippuu se mitä nyt kannattaa tehdä että housut mahtuis taasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En osta, 80 euron farkut ja muutaman kerran pidetty viime vuonna. Mitähän mun vartalolle tapahtu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osta isommat.