Farkuista ajankuluksi

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Onkohan mulla Boogymanin farkkuja kaapissa?:)Kerro lisää!!
Siis en ole suunnitellut yhdellekkään yritykselle farkkuja...itselle olen tehnyt ja muutamia olen sitten myynytkin. Ehkä innostun vielä vanhoilla päivillä suunnittelemaan suomeenkin jotakin tai on pyydettykkin.
Tällä hetkellä teen siis kaikesta vanhasta uutta. Yksi pussukka on jossakin keskustelussa esillä.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Muutamat, ja yhdet käytössä. :| Osa on liika pieniä, osa on haarasta rikki ( miks kaikkien farkkunen pitää heti kulua puhki haaroista? :kieh: )
Mun miehellä vähän sama ongelma aikoinaan. Aina haruksista rikki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Siis en ole suunnitellut yhdellekkään yritykselle farkkuja...itselle olen tehnyt ja muutamia olen sitten myynytkin. Ehkä innostun vielä vanhoilla päivillä suunnittelemaan suomeenkin jotakin tai on pyydettykkin.
Tällä hetkellä teen siis kaikesta vanhasta uutta. Yksi pussukka on jossakin keskustelussa esillä.
Kuulostaa huikean hienolta,ilmoita jos alat tekemään pöksjä myyntiin tännekkin johonkin :D

kaapissa taitaa olla viime tyhjennyksen jälkeen enää viidet. Yhdet lähdössä kirpparille, kun ovat pari tuumaa liian pienet. Parit farkut odottavat laihtumista ja kahdet ovat aktiivikäytössä. Eli aivan liian vähän on tälläiselle farkuissa viihtyvälle!

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Kuulostaa huikean hienolta,ilmoita jos alat tekemään pöksjä myyntiin tännekkin johonkin :D
Jos aijon nyt jäädä suomeen niin alan tehdä ja myydä vanhasta tehtyä uutta....

vieras
Mulla on farkkuja viidet. Neljät on aktiivisesti käytössä. Mulla tulee käytettyä myös hameita ja muita housuja, joten ei noita farkkuja ole niin hirveesti kertynyt. Laitan myös heti keräykseen liian pienet tai liian isot - tai sellaiset, joita ei jostain syystä tule käytettyä... Nuo yhdet pitäisikin viedä keräykseen.

joanna
just annoin isoks jääneitä kavereille. nyt on kaapissa 9 farkut ja yhdet jotka ei mahdu päälle kunnolla. vyötärö näyttää niin pieneltä ettei koskaan tule meneenkään päälle. menis varmaan jollekkin kellä vyötärö on alle 60cm.
käytän muuten niitä kaikkia,mutta kolmet niistä on eniten käytössä.

Taitaa kolmet olla kaapissa joista yksiä vain käytän ja vähän niitäkin..Arkikäytössä joskus.
Yhdet ihanat Onlyt on mutta kun ei mahu jalkaan!! :'( :headwall:

En tee tästä myynti-ilmoitusta, mutta kiinnostuneet laittakaa yv, myyn ne pois!

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
n. 15 kaapissa, 7-8 käytössä...juu hieman friikahtanut olen vaatteisiin :whistle:

Pitäisi varmaan taas tehdä kunnon siivous ja heivata kaikki vaatteet kirppikselle mitä ei ole aikoihin käyttänyt.
Juu tuo on tuttua hommaa.... :LOL: ja hauskaa

Yhteistyössä