Mä luulin, että sun likka on varastanut jostain kaupasta tms. farkkuja ja sä niitä sit kaapeissas jemmailetAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kaapissa nyt (tytär varasti useat) on 160kpl farkkuja
Mä luulin, että sun likka on varastanut jostain kaupasta tms. farkkuja ja sä niitä sit kaapeissas jemmailetAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kaapissa nyt (tytär varasti useat) on 160kpl farkkuja
Ei kyllä se varastaa ihan mun kaapistaAlkuperäinen kirjoittaja kevät76:Mä luulin, että sun likka on varastanut jostain kaupasta tms. farkkuja ja sä niitä sit kaapeissas jemmailetAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Kaapissa nyt (tytär varasti useat) on 160kpl farkkuja
Siis en ole suunnitellut yhdellekkään yritykselle farkkuja...itselle olen tehnyt ja muutamia olen sitten myynytkin. Ehkä innostun vielä vanhoilla päivillä suunnittelemaan suomeenkin jotakin tai on pyydettykkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Onkohan mulla Boogymanin farkkuja kaapissa?Kerro lisää!!
Mun miehellä vähän sama ongelma aikoinaan. Aina haruksista rikkiAlkuperäinen kirjoittaja Orion:Muutamat, ja yhdet käytössä. :| Osa on liika pieniä, osa on haarasta rikki ( miks kaikkien farkkunen pitää heti kulua puhki haaroista? :kieh: )
Kuulostaa huikean hienolta,ilmoita jos alat tekemään pöksjä myyntiin tännekkin johonkinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Siis en ole suunnitellut yhdellekkään yritykselle farkkuja...itselle olen tehnyt ja muutamia olen sitten myynytkin. Ehkä innostun vielä vanhoilla päivillä suunnittelemaan suomeenkin jotakin tai on pyydettykkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Onkohan mulla Boogymanin farkkuja kaapissa?Kerro lisää!!
Tällä hetkellä teen siis kaikesta vanhasta uutta. Yksi pussukka on jossakin keskustelussa esillä.
Jos aijon nyt jäädä suomeen niin alan tehdä ja myydä vanhasta tehtyä uutta....Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Kuulostaa huikean hienolta,ilmoita jos alat tekemään pöksjä myyntiin tännekkin johonkinAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Siis en ole suunnitellut yhdellekkään yritykselle farkkuja...itselle olen tehnyt ja muutamia olen sitten myynytkin. Ehkä innostun vielä vanhoilla päivillä suunnittelemaan suomeenkin jotakin tai on pyydettykkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Onkohan mulla Boogymanin farkkuja kaapissa?Kerro lisää!!
Tällä hetkellä teen siis kaikesta vanhasta uutta. Yksi pussukka on jossakin keskustelussa esillä.
Juu tuo on tuttua hommaa.... ja hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja HelgaP:n. 15 kaapissa, 7-8 käytössä...juu hieman friikahtanut olen vaatteisiin
Pitäisi varmaan taas tehdä kunnon siivous ja heivata kaikki vaatteet kirppikselle mitä ei ole aikoihin käyttänyt.
Millaiset lappuhaalarit?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kolmet ja yhdet niistä on lappuhaalarit. Mutta vappuna sitten on taas (toivottavasti) noin kymmenet. Jos oon päässy jo vanhoihin mittoihini takas.