Fantasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
A

Ah

Vieras
Olen tuntemattomassa uimahallissa ja en tiedä kumpi sauna on miesten ja kumpi naisten.Menen vahingossa naisten saunaan.Saunassa on kolme naista joista yksi lähtee pois.Kaksi naista jäävät saunaan.Toinen heistä alkaa nuolla kyrpäni päätä ja toinen lähtee pois.Annan hänen jatkaa imemistä.Hän imee niin lujaa,etten saa edes sanottua,että en tunne sinua.Lopulta laukean ja nainen ottaa ammattimaisesti kyrvän,reunoista kiinni ja valuttaa varovasti sperman kiukaalle.Lämpö ei nouse,mutta saunaan tulee tunnelmaa.Nainen on kuin peto.Hän ottaa kyrvän varovasti suuhunsa uudestaan ja alkaa imeä.En sano hänelle mitään,annan vain imeä.
Tällä kertaa laukeaminen tapatuu naisen suuhun ja nainen nielee sperman.Kyrpäni on todella jäykkänä.Nyt hän puraisee yhden kullikarvani irti ja imaisee sen.Sen jälkeen hän alkaa nuolla pallejani ja kuulen,kuinka hän nauttii niistä.

jatkoa tulossa.

jatkuu...........

Nainen lähtee pois saunasta.Kullini töröttää pystyssä ja on pakko mennä suihkuun.Pesen itseni ja sitten menen altaaseen.Nainen joka imi kyrpääni katsoo minua hellästi.Alan uida,mutta ajatukseni seilaavat jossain muualla.Näin päätän lähteä altaasta.Kävelen hitaasti pukukoppiin ja laitan vaatteeni päälle.En ollut koskaan käynyt tässä uimahallissa,joten vein vaatteetkin naisten pukuhuoneeseen.Palautan avaimen ja lähden pois.Otan itseäni niskasta kiinni ja sanon itselleni:-Nyt lähden new yorkiin ja pidän kunnon seksiloman!Päätän tämän ja kävelen suorinta tietä matkatoimistoon.Nyt olen matkatoimiston pihassa.Kävelen sisään ja sanon virkailijalle:-Seuraava lento new yorkiin.-Lähtee tänään klo 18.(kello oli nyt 16.41).Sanoi virkailija.-Niin pian?Kysyin epävarmana.-Onko paikkoja?Innostuin.-On yksi,tästäpä saat ton lipun ja se tekee 200 € alennuksessa(paokka on epämukava).Sanoi virkailija ojentaessaan lippua.Kiitos ja näkemiin,sanoin.En oikein kerkea pakata matkatavaroita,joten päätin mennä suoraan lentokentälle......

Status
Viestiketju on suljettu.