Fannille toinen (ja kolmas) nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja nuo Fanni kuulostaa pimpiltä, voi jättää pois. Mun mielestä ei kuulosta, enkä mä haluaisi siitä enää kuulla.

Itsepähän halusit mielipiteitä. Olisit heti alkuunlaittanut, ettet halua kuulla. :kieh:

miks laitat tytölles nimen "tussu" jos et halua siitä kuulla?
Nykyään kaikki osaa ton verran englantia, että aivan varmasti tulet ja lapsesi tulee nimestään kuulemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Ja nuo Fanni kuulostaa pimpiltä, voi jättää pois. Mun mielestä ei kuulosta, enkä mä haluaisi siitä enää kuulla.

Itsepähän halusit mielipiteitä. Olisit heti alkuunlaittanut, ettet halua kuulla. :kieh:

No eihän ap halunnut mielipiteitä nimestä fanni, vaan fannille toisen ja kolmannen nimen ja että sopiiko nuo nimet toisiinsa...Oot aika pentu

Alkuperäinen kirjoittaja vierain:

joo, no arvaa saako "Fanny" kuulla siitä kun kasvaa??

Mitä englantilainen kieli ja kulttuuri vaikuttaa tänne meille, häh?

Omat nimenne Sarit ja Kaisat ja muut saattaa jossain kielessä tarkottaa vaikka mitä hävytöntä, ja niin te vaan kannatte nimiänne ylpeinä, koska ne on suomalaisia, tavallisia nimiä.

maailmalla on farkkumerkki nimeltä Perse, eikä varmaan menoa haittaa vaikka se Suomessa tarkottaa mitä tarkottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapselliset!:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:

joo, no arvaa saako "Fanny" kuulla siitä kun kasvaa??

Mitä englantilainen kieli ja kulttuuri vaikuttaa tänne meille, häh?

Omat nimenne Sarit ja Kaisat ja muut saattaa jossain kielessä tarkottaa vaikka mitä hävytöntä, ja niin te vaan kannatte nimiänne ylpeinä, koska ne on suomalaisia, tavallisia nimiä.

maailmalla on farkkumerkki nimeltä Perse, eikä varmaan menoa haittaa vaikka se Suomessa tarkottaa mitä tarkottaa.

http://www.polyvore.com/james_perse_jeans/shop?brand=James+Perse&category_id=27