Fang-Ann on saanyt tytön :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:50 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:46 ilveskissanminttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 17:45 Viblsp kirjoitti:
Kuulemma Emmerdalea kattoo vauva mahas. Kiitti kuitenkin tiedosta. :D
Ehkä hän ei vaan ole huomannut synnyttäneensä?
salainen-syöksysynnytys edes äiti ei huomaa mitään.... :xmas:
älä nyt, justhan mä kerroin siitä mun kaverista joka minuutin ponnistusajalla pyöräytti tyttönsä TAYSin synnytysvastaanoton eteiseen :D ei se kauhean salaista tietty ollut, mutta nopeeta toimintaa.
 
HUOMIO! EN OLE SYNNYTTÄNYT! Jollain on taas vain sairas mielikuvitus ja kokee saavansa tyydytystä keräämällä mulle onnitteluketjun kun itseasiassa ihan täällä katselin telkkua ja vauva mahassa SISÄLLÄ edelleen. Kyllä jollain on köyhä elämä. Että kiva kun !Tarja" mullekkin kertoi et oon synnyttäny :LOL: :LOL: :LOL:

Mä olen valtuuttanut vain ja ainoastaan TUMPULAN REKISTERÖITYNEENÄ ilmoittamaan uutiset sitten kun räjähdän! Kenenkään muun (tai harmaan tumpulan) juttuja ei tarvi uskoa.

Vispilä ja tuleva vauvan kummi Surina74 kumpikin tekstas mulle et joko oon synnyttäny...kun täällä niin sanotaan. Että tulipa synnytykseni ihan mullekkin yllärinä. Heeh.

:wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:59 Örppi kirjoitti:
Apua :eek: Oon mä ennenkin kuullut ja epäillyt että täällä liikkuu yksi tai useampi vähemmän järkevä ihminen, mutta silti: uskomatonta!
Se tässä sairasta onkin että joku tulee hymynaamoin ilmoittamaan mitat ja kaikki :D , oikeesti, onko hiukka pimee latvasta.
Juu kyllä poltteleepi nytkin selkää mutta ei se sieltä oo vielä tullu :D ja todellakin Surina74 (tuleva kummi), Tumpula ja Vispilä saa ensin tiedon ja vasta sitten palsta :D
 
mitäh
Onko täällä oikeesti tälläinen rinki, että tunnetaan noin hyvin, että ilmoitellaan kaikenlaista ja kummeja lapsille täällä löydetty..? Luulin että suomalaiset on sisäänpäin sulkeutunutta kansaa. Onnea tulevalle äidille kuitenkin kun vauva päättää maailmaan tulla. :flower:
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:03 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:59 Örppi kirjoitti:
Apua :eek: Oon mä ennenkin kuullut ja epäillyt että täällä liikkuu yksi tai useampi vähemmän järkevä ihminen, mutta silti: uskomatonta!
Se tässä sairasta onkin että joku tulee hymynaamoin ilmoittamaan mitat ja kaikki :D
Mut ajatteles jos teille tuleekin just saman kokonen tyyttövauva ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:03 FANG-ANN-75 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 18:59 Örppi kirjoitti:
Apua :eek: Oon mä ennenkin kuullut ja epäillyt että täällä liikkuu yksi tai useampi vähemmän järkevä ihminen, mutta silti: uskomatonta!
Se tässä sairasta onkin että joku tulee hymynaamoin ilmoittamaan mitat ja kaikki :D , oikeesti, onko hiukka pimee latvasta.
Juu kyllä poltteleepi nytkin selkää mutta ei se sieltä oo vielä tullu :D ja todellakin Surina74 (tuleva kummi), Tumpula ja Vispilä saa ensin tiedon ja vasta sitten palsta :D
Muistahan pistää mullekki viestiä. Jännittyneenä odottelen millo puhelin piipittää tampereen suunnalt =) <br><br>
 
hassu aloitus :LOL: mikähän tän tarkoitus alunperin oikein oli?

No ei siinä, eihän tuo mahdottomuus olisi etteikö tuossa ajassa olis synnyttänyt.
Itselläkin 1h24min sairaalaan pääsystä tyttö syntyi joten jos olisi syntynyt päiväsaikaan niin varmaan olisin ollu 2h ennen syntymää vielä täällä (sairaalaan matkaa 5min ajon verran) ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 19:20 mitäh kirjoitti:
Onko täällä oikeesti tälläinen rinki, että tunnetaan noin hyvin, että ilmoitellaan kaikenlaista ja kummeja lapsille täällä löydetty..? Luulin että suomalaiset on sisäänpäin sulkeutunutta kansaa. Onnea tulevalle äidille kuitenkin kun vauva päättää maailmaan tulla. :flower:
Kröhöm...ensinnäkin tuo Surina74 on mun serkku ja tunnettu koko ikämme ja tulee siis kummiksi. :whistle: ;)
Ja vauva ei ole maailmaan tullut, raskaana olen edelleen, tämä pino on vain jonkun pimee herja. :attn:

Haarahius: juu toki tekstaan sullekkin SITTEN kun oikeesti syntyy :D <br><br>
 

Yhteistyössä