facebookki on ärsyttävä koska siellä on ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärri murri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärri murri

Vieras
Kaikkihan tietää, miten ärsyttäviä jotkut ihmiset on ja miten ärsyttäviä etenki niiden ärsyttävät tilapäivitykset on.

Nyt hermoon käy tämä keväinen ruokahötkäys. Joo, tottaihmeessä pitää puhua ja keskustella siitä, millasita ruokaa syömme ja mitä meille tarjotaan, mutta sitten se saatanan elvistely omilla ruokavalinnoillaan on TOSI rasittavaa. "Siis mä en enää ees pidä marinadeista ku maustan ite lihani" "Ah, ihanaa PUHDASTA itse tekemää ruokaa!", "Luomu <3" jne jne jne. Se varmaa vituttaa mua siks niin paljon ku olen köyhä ja laiska enkä jaksaviitsihalua paneutua ruoanlaittoon vaan vedän rauhassa hunajamarinoitua ehkäkanaa ja muita lihaan verrattavia tuotteita. Luultavasti mussa on niin paljon säilöntäaineita etten edes rupsahda vanhana, vaan balsamoidun kauniisti. :) No nii, elkää vittu laittako sinne veispuukkii mitä hyväomatuntotästätulee-sapuskaa olette väsänneet, koska ketään se ei kiinnosta. tai no ainakaa mua.

Nii ja siis ihan yks helvetti: se lähettää YKSÄRINÄ reseptejä sen omista "kurmee" ruoistaan. Niinku fakseja entiselle pääministerille: pyytämättä ja yllättäen. Ainesosalistassa lukee tyyliin: LUOMU lihaa, LUOMU tomaatteja, LUOMU suolaa jne.

Otsikossahan se oleellisin tuli, facebook on ärsyttävä koska siellä on ihmisiä. Ihan niin kuin maailma ärsyttävä koska siellä on ihmisiä. Jos siis niikseen tulee, että ärsyyntyy toisista ihmisistä, miksei myös facebookissa.

Yhteistyössä