Facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tintii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tintii

Vieras
Voiko joku estää mut niin, etten löydä mitään kautta profiilia?
Ihmettelen miks yks mun kaveri hävis yhtäkkii.. tosin se oli poistanut listoiltaan kuitenkin useamman samasta kaveri porukasta.
Ketään meistä ei löydä sitä..

Mietin vaan onko se poistanut profiilin, vai mitä tapahtu. Toissapäivänä vielä juteltiin jne..
seuraavana päivänä se olikin poistanut mnut kavereistaan, ja tänään huomasin ettei sitä oo nää mistään enään. siks mietin et voiko se estää mut niin?
en kyllä tajua mitä tapahtui, miks se teki niin? itse alkoi juttelemaan, ja meillä juttu luisti ja sitä kesti vielä kauan :)

Niin, ja siis kaikki kommentit mitä on laittanu näkyy mulle.
Ei kuvaa, mutta mustalla nimi.
kun taas yks jonkla itse bannasin ei näkyny enään ollenkaan mulle, ei edes sen laittamat kommentit..

Jos se sun kaveris on tehny jotain todella typerää ja nyt pelkää, että joku saattaa ottaa sen feisbookin kautta yhteyttä? Häpeää itseänsä ja tekojensa seurauksia?

No siis veikkaan, että hänen eksä liittyy tähän jotenkin. Koska kyseinen ihminen on poistanut kaikki eksänsä kaverit, ja kukaan meistä ei häntä nää.
Todella outoa... Ei mua kiinnosta heidän riitansa yms.. harmittaa vaan kun tultiin niin hyvin juttuun :(

Yhteistyössä