A aurora80 Vieras 30.07.2009 #1 pääseekö muut kirjautuun sinne?mä en pääse,siellä on kans aina jotain häikkää.
K Kevätaurinko Aktiivinen jäsen 11.05.2004 12 815 0 36 30.07.2009 #4 Hyvin toimii. Mä oon koko ajan kirjautuneena ku oon pistäny sinne rastin että muista minut. Eipä kirjaudu ulos vaikka sammuttaa koneen niin ku seuraavaks avaa koneen ja menee feissariin niin ei tarvii kirjautua.
Hyvin toimii. Mä oon koko ajan kirjautuneena ku oon pistäny sinne rastin että muista minut. Eipä kirjaudu ulos vaikka sammuttaa koneen niin ku seuraavaks avaa koneen ja menee feissariin niin ei tarvii kirjautua.