facebookista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurora80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvin toimii.
Mä oon koko ajan kirjautuneena ku oon pistäny sinne rastin että muista minut.
Eipä kirjaudu ulos vaikka sammuttaa koneen niin ku seuraavaks avaa koneen ja menee feissariin niin ei tarvii kirjautua.
 

Similar threads

Yhteistyössä