Facebookista

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Jos olen lähettänyt kaverikutsun ja nyt tämän tyypin kohdalla lukee, että Friend Requested siinä kohtaa missä yleensä lukee, että Lisää kaveriksi niin mitä se tarkoittaa? Ei ole siis hyväksynyt minua kaverikseen vai?

Jos näin on niin todella omituista käytöstä. Kyseessä siis ihminen, joka oli aikoinaan ns. siskopuoleni, koska hänen äitinsä ja isänsä olivat naimisissa keskenään. Jaoimme monta vuotta yhteisen huoneen ja olimme kuin paita ja perse. Sitten vanhempamme erosivat ja välimatkan vuoksi yhteydenpito harveni ja sitten se jäi yksipuoliseksi. Eli minä pidin yhteyttä ja hän ei.

Mutta mitään ei ole kuitenkaan siis tapahtunut. Ei todellakaan.

Mutta todella naurettavaa käytöstä sanon minä.

Mulle just tänään yks kaveri vahvisti pyynnön ja olin pari kuukautta vähän ihmetellyt, miksei se vahvista. Toiset vaan pyörii netissä vähän harvemmin kun toiset.

Ihmeellistä että joidenkin mielestä kaikkien pitäisi olla heti jollakin nettisivulla hyväksymässä jotain viestejä toisilta. Ja jos toinen ei päivystä koneella 24/7, niin heti ollaan närkästyneitä ja loukkaantuneita. Ihmeellistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Ihmeellistä että joidenkin mielestä kaikkien pitäisi olla heti jollakin nettisivulla hyväksymässä jotain viestejä toisilta. Ja jos toinen ei päivystä koneella 24/7, niin heti ollaan närkästyneitä ja loukkaantuneita. Ihmeellistä...

No oletin sentään, että tässä ajassa kävis... opiskelijakin kun on niin taatusti käyttää konetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:

No oletin sentään, että tässä ajassa kävis... opiskelijakin kun on niin taatusti käyttää konetta.
No joo, kieltämättä aika pitkä aika. Vaan jospa se on luopunut Facebookin käytöstä? Monet rekisteröityy ja unohtaa...

No huh huh, kauheet pultit yhdestä kaverikutsusta :o jo on facebook sekoittanut pään...

Soita sille kun se niin läheinen on ja kerro että olet kaverikutsun jättänyt. Ellet sitten imaise lisää herneitä nenään ja kieltäydy ikinä enää edes muistamasta mokomaa inhottavaa ihmistä :laugh:

Yhteistyössä