Facebookista poistuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoo moilanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoo moilanen

Vieras
Jos poistaa profiilinsa sieltä asetuksista eli poistaa käyttäjätilin, sitten se kysyy siinä salasanan ja sen ns. turvateksti pitää kirjottaa siihen. Sitten tulee teksti että olet poistunut jne.. Niin poistunko mä sitten samalla kaikkien kavereitten listoilta? Ihmettelen kun kokeilin piruuttaan kirjautumista uudestaan samoilla tunnuksilla poistumisen jälkeen niin pääsin heti takasin linjoille ja kaveritkin oli siellä edelleen eikä mikään ollu muuttunu?? Miten sieltä sitten OIKEESTI pääsee pois??

ei facebookista pääse ikinä pois rekisteröitymisen jälkeen. kun suljet tunnuksen, se vain suljetaan, vähän verrattavissa siihen jos laitat kirjan sivulle tarralappuja kuvan ja tekstin eteen, ne ovat aina poistettavissa ja tieto on tallessa.

Siis HÄH??? Jos siis en ite sinne enää kirjaudu sen jälkeen kun olen poistanut käyttäjätilin niin kaikki kaverit voi katella kuvia ym. mun vanhoja tekstejä siellä vai?? Pitääkö ne kaverit sitte poistaa yksitellen sieltä, ei vittu mitä touhua..

Olen poistanut tilin. Oli aika monimutkaista ja mies sen osasi tehdä. Siihen tuli kuitenkin sellainen ohjeistus, että tili häviää kahden viikon kuluttua, mutta jos sinä aikana kirjautuu sisään niin tili ei poistukaan. Eli kun kirjauduit sisään niin nyt sinun pitää tehdä se poisto uudelleen ja pysyä poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen poistanut tilin. Oli aika monimutkaista ja mies sen osasi tehdä. Siihen tuli kuitenkin sellainen ohjeistus, että tili häviää kahden viikon kuluttua, mutta jos sinä aikana kirjautuu sisään niin tili ei poistukaan. Eli kun kirjauduit sisään niin nyt sinun pitää tehdä se poisto uudelleen ja pysyä poissa.

Okei, kiitos paljon neuvosta!! Eilen kirjauduin uudestaan sinne ja poistin sen taas, täytyy olla nyt menemättä sinne ja tarkistaa joskus myöhemmin onko se poistunut.. Huh, kyllä on ihme touhua?!

Täältä löytyy ohje.http://www.facebook.com/help/?page=804&hloc=fi_FI

Ihan vaan se normaali tilin poistaminen ei poista sinua. Olin itse pois monta kuukautta sieltä ja kokeilin kirjautua uudestaan. Onnistui hyvin.

Niin, siis käyttäjätilin poistaminen ei ilmeisesti poista profiilia ikuisesti, mutta tuosta veden-neidon laittamasta linkistä käsittääkseni profiili poistetaan lopullisesti 14 päivän kuluessa. Tai mulle ainakin tuli siinä tekstit, että käyttäjätili poistuu lopullisesti ja 14 päivän "harkinta-ajan" jälkeen ja sitten kirjautuminen ei enää onnistu! Odotellaanpa syyskuun ekaa päivää ja katsotaan sitten :) Luottavasisin mielin!

Juu aivan totta mitä on kirjoitettu. Se yksinkertainen poistuminen poistaa tilin vain näkyviltä mut se OHJE JA TUKIKESKUKSEN KAUTTA ja MUUTAMAN LINKIN KAUTTA ( en nyt tarkallee muista et mistä) tapahtuva LOPULLINEN POISTAMINEN positaa sen se 14 päivän harkinta-ajan jälkee kokonaan. Tiedän kun kokemusta on

poistuin facebookista se onnistui ! jeeee! mutta menin googlen kirjoitin oman nimen ja sukuninen , niin tämä näyttää nimen ja sukunimen vieläkin . painoin sitä niin näytti Kyselyysi ei ole hakutuloksia.. Eli poistuuko tämä ikinä vai jääkö????

Yhteistyössä