facebookista pari kyssärii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marika

Vieras
jos haen esim maija hämäläistä ja ennen olen nähnyt ketä sen kaveri listoilla nyt en sitten enää näekkään onko hän estänyt näkemisen vain minulta?vaiko ihan kaikilta kun tulee lukemaan ei tuloksia.Entäpä sellanen henkilö joka ei ole listoillani vielä kaverinani ja käyn aina välillä kattomassa sen "kaveri tilanetta ni tietääkö se jotenkin että käyn kattomassa?kun nyt senkin kaveri listaan tulee ei tulosta.Ja vielä eräs hen´kilö pyysi kaveriksi ohitin sen sitten kun koin että en ota puol tuttuja listoilleni...sitten tuli taas kaveri pyyntö jonka hylkäsin senkin.Miten mä pääsen sen sivuille näkemään kuvia jne vaikka olen sen hylännyt..pääseekö se näkemään mun sivuja eihän me olla kavereita.vai oliko se niin että mä nään kk ajan sen sivut??

Alkuperäinen kirjoittaja marika:
jos haen esim maija hämäläistä ja ennen olen nähnyt ketä sen kaveri listoilla nyt en sitten enää näekkään onko hän estänyt näkemisen vain minulta?vaiko ihan kaikilta kun tulee lukemaan ei tuloksia.

EHKÄ NIIN, ETTÄ KUKAAN EI NÄE NIITÄ? EN OLE VARMA, ETTÄ VOIKO ESTÄÄ VAIN YHDELTÄ. ITSE OLEN ESTÄNYT KAIKILTA.

Entäpä sellanen henkilö joka ei ole listoillani vielä kaverinani ja käyn aina välillä kattomassa sen "kaveri tilanetta ni tietääkö se jotenkin että käyn kattomassa?kun nyt senkin kaveri listaan tulee ei tulosta.

EN TIEDÄ, EHKÄ SIITÄ EI JÄÄ FB:IN KÄYTTÄJILLE "JÄLKEÄ". JOKU NÖRTTI VOISI SEN SAADAKIN TIETOONSA??

Ja vielä eräs hen´kilö pyysi kaveriksi ohitin sen sitten kun koin että en ota puol tuttuja listoilleni...sitten tuli taas kaveri pyyntö jonka hylkäsin senkin.Miten mä pääsen sen sivuille näkemään kuvia jne vaikka olen sen hylännyt..pääseekö se näkemään mun sivuja eihän me olla kavereita.vai oliko se niin että mä nään kk ajan sen sivut??

MIELESTÄNI ET NÄE HÄNEN SIVUJAAN, EIKÄ HÄN SINUN. MENE YKSITYISYYSASETUKSIIN?

KANNATTAA YRITTÄÄ TUTUSTUA NIIHIN SOPIMUSEHTOIHIN ENNEN FB LIITTYMISTÄ?!

jos haen esim maija hämäläistä ja ennen olen nähnyt ketä sen kaveri listoilla nyt en sitten enää näekkään onko hän estänyt näkemisen vain minulta?vaiko ihan kaikilta kun tulee lukemaan ei tuloksia.

-Voi estää tiettyjä henkilöitä tai sitten laittaa asetuksista niin, ettei kukaan nää.

Entäpä sellanen henkilö joka ei ole listoillani vielä kaverinani ja käyn aina välillä kattomassa sen "kaveri tilanetta ni tietääkö se jotenkin että käyn kattomassa?kun nyt senkin kaveri listaan tulee ei tulosta.

-Ei tiedä, kuka käy katsomassa

Ja vielä eräs hen´kilö pyysi kaveriksi ohitin sen sitten kun koin että en ota puol tuttuja listoilleni...sitten tuli taas kaveri pyyntö jonka hylkäsin senkin.Miten mä pääsen sen sivuille näkemään kuvia jne vaikka olen sen hylännyt..pääseekö se näkemään mun sivuja eihän me olla kavereita.vai oliko se niin että mä nään kk ajan sen sivut??

-Jos asetukset on niin, että ainoastaan kaverit näkee sivut, niin et nää niitä. Etkä näe kuukautta hänen sivujaan.

Yhteistyössä