Facebookista. Ootteko jättäneet kaveripyyntöjä roikkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Ihmetyttää, kun vanha kaveri, jonka kanssa on puolin ja toisin kyläiltykin vuosia sitten niin ei vastaa fb -kutsuun. Nytkin on itse facebookissa ja koska olen kaveripyynnön lähettänyt niin mulle tulee seinään tieto, kun tämä ihminen on alkanut jonkun kaveriksi. Tuleekohan joku tieto, jos hylkää kaveripyynnön. Miksi jättäisi roikkumaan?!?!

ei sulle tuu mitään tietoo jos on hylännyt kaveripyynnön,vai? no itelläni on ollut joskus 3 kuukauttakin etten oo fbssä käyny jA sit ku taAS MEen sinne nii kaveripyyntöjä on, ties vaikka sen 3kk joutunut oottamaan :/ no mut toisaalta jos sun Oot nähny sen hyväjksyneen jonku toisen kaveriksee nii sit ei oo käyny ku mulla, ollu käyttämättä.. en tieä ...

Olen toki. Kun mietin että mitä ko henkilön haluan sivultani näkevän. Sitten on sellaisia, joiden henkilöllisyydestä en ole täysin vakuuttunut. Ja kolmas porukka ne, jotka yhtenä päivänä pistää kaverikutsun ja seuraavana sen poistanut. Pikkusieluisia, joita en kyllä haluakaan FB-ystäviksi.

Kerran meni puoli päivää ennen kuin muistin missä olen henkilön tavannut. Sitten hyväksyin, kun onnistuin lopulta kaivamaan hänet muistini lokeroista.

Tuntemattomat ulkomaalaiset pyytävät usein pelikavereiksi. Heitän roikutan enemmänkin, varsinkin jos olen jo lopettanut sen pelin pelaamisen, johon pyytävät.

Yhteistyössä