V
vieras
Vieras
facebook-profiili ja siinä sitten perässä usein lukee vain nimi jne ja kun klikkaa ei tule mitään...Mikä se on? Näkyy siis niiden profiilissa, ketkä eivät ole kavereitani
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun mä en edes ymmärrä sun kysymystä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun mä en edes ymmärrä sun kysymystä...![]()
Selitin varmaan huonosti.
Siis.
Edessäni on vaikka Matti Meikäläisen facebook-sivu. Kohdassa "Tiedot" missä lukee niitä ryhmiä ja sivustoja, missä Matti on, lukee myös facebook-profiili ja usein se on muotoa MattiMeikäläinen. facebook tai jotain tuonne päin. Sitä voi klikata, mutta ei tapahdu mitään. Mietin siis ovatko käyttäjät tehneet sen itse, tuleeko se automaattisesti näkyviin vai mitä.
Näkyy siis niillä ihmisillä, jotka eivät ole kavereitani.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:no koska niiden asetukset on laitettu niin ettei profiilissa näy mitään mitä ei halua kertoa ulkopuolisille eli niille joiden kaveri et ole. Profiilit näkyy niille paremmin kenen kaveri olet.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun mä en edes ymmärrä sun kysymystä...![]()
Selitin varmaan huonosti.
Siis.
Edessäni on vaikka Matti Meikäläisen facebook-sivu. Kohdassa "Tiedot" missä lukee niitä ryhmiä ja sivustoja, missä Matti on, lukee myös facebook-profiili ja usein se on muotoa MattiMeikäläinen. facebook tai jotain tuonne päin. Sitä voi klikata, mutta ei tapahdu mitään. Mietin siis ovatko käyttäjät tehneet sen itse, tuleeko se automaattisesti näkyviin vai mitä.
Näkyy siis niillä ihmisillä, jotka eivät ole kavereitani.
Niin se on linkki matti meikäläisen julkiseen profiiliin, jota siis tarkastelet parhaillaan.