T
Tymäkö
Vieras
Kertokaas onko muut havainnut vastavaa että jos laittaa osallistuvansa johonkin tapahtumaan facebookissa niin se ei näy ollenkaan uutisvirrassa eikä profiilissa. Minulla on näin ja haluaisin että osallistuminen näkyy profiilissani. Esimerkiksi mieheni osallistumiset tapahtumiin kyllä näkyy hänen seinällään ja minun uutisvirrassa mutta jos olen itse laittanut osallistuvani johonkin tapahtumaan ei tätä näy miehelleni eli tuskin siis kenellekkään muullekkaan.
Lieneekö yksityisyysasetuksissa joku ruksi jossain kohdassa tai jotain? (Asetukseni on että vain kaverini näkevät tekemiseni josta on rajattu ulkopuolelle vain työtoverini) Googlettamalla olen yrittänyt löytää mutten ole vielä vastausta saanut. On se kun jatkuvasti pitää olla muuttelemassa noitakin asetuksia niin ettei enää pysy matkassa mukana!
Lieneekö yksityisyysasetuksissa joku ruksi jossain kohdassa tai jotain? (Asetukseni on että vain kaverini näkevät tekemiseni josta on rajattu ulkopuolelle vain työtoverini) Googlettamalla olen yrittänyt löytää mutten ole vielä vastausta saanut. On se kun jatkuvasti pitää olla muuttelemassa noitakin asetuksia niin ettei enää pysy matkassa mukana!